Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
„AI – game changer czy przekleństwo?” – już w środę debata i rozdanie nagród The Next Gen of PR 2024. w środę 26 czerwca 2024 roku odbędzie się debata „ai – game changer czy przekleństwo?”, organizowana przez związek firm public relations w ramach rozdania nagród iii edycji konkursu the next gen of pr. w dyskusji poświęconej sztucznej inteligencji w branży komunikacji marketingowej wezmą udział:. • agata zeman, managing director w 24/7communication. • paulina trzaskowska, communications director w coca-cola poland. • łukasz malczewski, managing partner w dfusion communication. • maciek nowicki, creative director w all things ai. eksperci omówią także case studies kampanii wykorzystujących ai. konkurs the next gen of pr skierowany jest do osób zawodowo związanych z public relations, mających mniej niż 35 lat. w rywalizacji brały udział dwuosobowe zespoły. w tym roku partnerem głównym konkursu jest coca-cola, co oznacza, że uczestnicy zmierzyli się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez tę markę. nagrodą jest awans do icco next generation pr world cup – międzynarodowego finału konkursu, a także nagroda pieniężna. ogłoszenie laureatów i debata odbędą się 26 czerwca o 18:00 w warszawie, przy ul. czerskiej 8/10 (budynek agory). udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja. aby zgłosić swój udział, należy napisać na adres genofpr@zfpr.pl. liczba miejsc jest ograniczona! proto.pl jest patronem medialnym konkursu.
W środę 26 czerwca 2024 roku odbędzie się debata „AI – game changer czy przekleństwo?”, organizowana przez Związek Firm Public Relations w ramach rozdania nagród III edycji konkursu The Next Gen of PR.
W dyskusji poświęconej sztucznej inteligencji w branży komunikacji marketingowej wezmą udział:
• Agata Zeman, Managing Director w 24/7Communication
• Paulina Trzaskowska, Communications Director w Coca-Cola Poland
• Łukasz Malczewski, Managing Partner w Dfusion communication
• Maciek Nowicki, Creative Director w ALL Things AI
Eksperci omówią także case studies kampanii wykorzystujących AI.
Konkurs The Next Gen of PR skierowany jest do osób zawodowo związanych z public relations, mających mniej niż 35 lat. W rywalizacji brały udział dwuosobowe zespoły. W tym roku partnerem głównym konkursu jest Coca-Cola, co oznacza, że uczestnicy zmierzyli się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez tę markę. Nagrodą jest awans do ICCO Next Generation PR World Cup – międzynarodowego finału konkursu, a także nagroda pieniężna.
Ogłoszenie laureatów i debata odbędą się 26 czerwca o 18:00 w Warszawie, przy ul. Czerskiej 8/10 (budynek Agory).
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Aby zgłosić swój udział, należy napisać na adres genofpr@zfpr.pl. Liczba miejsc jest ograniczona!
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.