Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Akcja społeczna „PIER(w)SI DO BADAŃ” zachęca kobiety do profilaktyki. w połowie października 2021 roku rozpoczęła się kampania społeczna „pier(w)si do badań” skierowana do kobiet. jej inicjatorem jest znanylekarz.pl, a partnerami fundacja onkologiczna rakiety, genomics warsaw, badamgeny.pl i medtransfer. w ramach projektu do 29 października będą się odbywać konsultacje i badania specjalistyczne dla kobiet. celem działań jest zachęcenie kobiet do badań i edukacja na temat znaczenia profikaktyki zdrowotnej. zrealizowana zostanie akcja konsultacji z pakietem badań ginekologicznych (badanie piersi, usg ginekologiczne, cytologia), a także konsultacje psychologiczne czy dietetyczne. umówienie się na daną wizytę będzie możliwe przez platformę znanylekarz – znajdą się tam usługi oznaczone hasłem „pier(w)si do badań”. w ramach akcji będzie można skorzystać z bezpłatnych lub tańszych konsultacji lekarskich i badań. „według statystyk ponad połowa kobiet w polsce nie robi badań profilaktycznych z zakresu ginekologii, a około 40 proc. nigdy nie wykonało badań obrazowych piersi. statystyki są jeszcze niższe w stosunku do ubiegłego roku, za co odpowiedzialny jest strach przed zakażeniem koronawirusem, ale też niestety nadal obawa przed wynikiem diagnozy. lekarze i środowisko medyczne alarmują i apelują o profilaktykę, budowanie większej świadomości oraz edukację kobiet i ich bliskich” – czytamy w komunikacie. jak wyjaśnia iwona dziedzic-gawryś, pr manager w znanylekarz, firma włączyła się w akcję profilaktyczną, zapraszając do udziału lekarzy, którzy zaoferowali swoje usługi i pomoc, ale też zostali ambasadorami projektu. „chcemy, razem ze środowiskiem lekarskim, naszymi partnerami i ambasadorami sprawić, że kobiety będą o siebie dbały, będą się regularnie badały, a przez co będą jeszcze bardziej świadome, szczęśliwe i zdrowe” – mówi dziedzic-gawryś. by zrealizować cel edukacyjny kampanii, jej ambasadorzy – lekarze, specjaliści, eksperci – wzięli udział w nagraniach wideo, w których odpowiadają na najczęściej pojawiające się pytania pacjentek. ponadto odbiorcy będą mogli zapoznać się z artykułami, wywiadami oraz innymi materiami przygotowanymi przez lekarzy, specjalistów, ekspertów i partnerów, którzy podjęli tematykę badań profilaktycznych, scharakteryzowali stany towarzyszące diagnozie, leczeniu, obawom związanym z chorobą, ale też praktycznym wskazówkom dotyczącym zdrowia kobiet. wszystko to będzie dostępne na stronie akcji pierwsidobadan.pl. działania będą prowadzone w mediach własnych organizatora, w mediach społecznościowych, a także w kanałach partnerów, ambasadorów oraz lekarzy i specjalistów w biorących udział w akcji. (mb).
W połowie października 2021 roku rozpoczęła się kampania społeczna „PIER(w)SI DO BADAŃ” skierowana do kobiet. Jej inicjatorem jest ZnanyLekarz.pl, a partnerami Fundacja Onkologiczna Rakiety, Genomics Warsaw, Badamgeny.pl i Medtransfer.
W ramach projektu do 29 października będą się odbywać konsultacje i badania specjalistyczne dla kobiet. Celem działań jest zachęcenie kobiet do badań i edukacja na temat znaczenia profikaktyki zdrowotnej.
Zrealizowana zostanie akcja konsultacji z pakietem badań ginekologicznych (badanie piersi, USG ginekologiczne, cytologia), a także konsultacje psychologiczne czy dietetyczne. Umówienie się na daną wizytę będzie możliwe przez platformę ZnanyLekarz – znajdą się tam usługi oznaczone hasłem „PIER(w)SI DO BADAŃ”. W ramach akcji będzie można skorzystać z bezpłatnych lub tańszych konsultacji lekarskich i badań.
„Według statystyk ponad połowa kobiet w Polsce nie robi badań profilaktycznych z zakresu ginekologii, a około 40 proc. nigdy nie wykonało badań obrazowych piersi. Statystyki są jeszcze niższe w stosunku do ubiegłego roku, za co odpowiedzialny jest strach przed zakażeniem koronawirusem, ale też niestety nadal obawa przed wynikiem diagnozy. Lekarze i środowisko medyczne alarmują i apelują o profilaktykę, budowanie większej świadomości oraz edukację kobiet i ich bliskich” – czytamy w komunikacie. Jak wyjaśnia Iwona Dziedzic-Gawryś, PR Manager w ZnanyLekarz, firma włączyła się w akcję profilaktyczną, zapraszając do udziału lekarzy, którzy zaoferowali swoje usługi i pomoc, ale też zostali ambasadorami projektu. „Chcemy, razem ze środowiskiem lekarskim, naszymi partnerami i ambasadorami sprawić, że kobiety będą o siebie dbały, będą się regularnie badały, a przez co będą jeszcze bardziej świadome, szczęśliwe i zdrowe” – mówi Dziedzic-Gawryś.
By zrealizować cel edukacyjny kampanii, jej ambasadorzy – lekarze, specjaliści, eksperci – wzięli udział w nagraniach wideo, w których odpowiadają na najczęściej pojawiające się pytania pacjentek.
Ponadto odbiorcy będą mogli zapoznać się z artykułami, wywiadami oraz innymi materiami przygotowanymi przez lekarzy, specjalistów, ekspertów i partnerów, którzy podjęli tematykę badań profilaktycznych, scharakteryzowali stany towarzyszące diagnozie, leczeniu, obawom związanym z chorobą, ale też praktycznym wskazówkom dotyczącym zdrowia kobiet. Wszystko to będzie dostępne na stronie akcji pierwsidobadan.pl.
Działania będą prowadzone w mediach własnych organizatora, w mediach społecznościowych, a także w kanałach partnerów, ambasadorów oraz lekarzy i specjalistów w biorących udział w akcji. (mb)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Akcja społeczna „PIER(w)SI DO BADAŃ” zachęca kobiety do profilaktyki. w połowie października 2021 roku rozpoczęła się kampania społeczna „pier(w)si do badań” skierowana do kobiet. jej inicjatorem jest znanylekarz.pl, a partnerami fundacja onkologiczna rakiety, genomics warsaw, badamgeny.pl i medtransfer. w ramach projektu do 29 października będą się odbywać konsultacje i badania specjalistyczne dla kobiet. celem działań jest zachęcenie kobiet do badań i edukacja na temat znaczenia profikaktyki zdrowotnej. zrealizowana zostanie akcja konsultacji z pakietem badań ginekologicznych (badanie piersi, usg ginekologiczne, cytologia), a także konsultacje psychologiczne czy dietetyczne. umówienie się na daną wizytę będzie możliwe przez platformę znanylekarz – znajdą się tam usługi oznaczone hasłem „pier(w)si do badań”. w ramach akcji będzie można skorzystać z bezpłatnych lub tańszych konsultacji lekarskich i badań. „według statystyk ponad połowa kobiet w polsce nie robi badań profilaktycznych z zakresu ginekologii, a około 40 proc. nigdy nie wykonało badań obrazowych piersi. statystyki są jeszcze niższe w stosunku do ubiegłego roku, za co odpowiedzialny jest strach przed zakażeniem koronawirusem, ale też niestety nadal obawa przed wynikiem diagnozy. lekarze i środowisko medyczne alarmują i apelują o profilaktykę, budowanie większej świadomości oraz edukację kobiet i ich bliskich” – czytamy w komunikacie. jak wyjaśnia iwona dziedzic-gawryś, pr manager w znanylekarz, firma włączyła się w akcję profilaktyczną, zapraszając do udziału lekarzy, którzy zaoferowali swoje usługi i pomoc, ale też zostali ambasadorami projektu. „chcemy, razem ze środowiskiem lekarskim, naszymi partnerami i ambasadorami sprawić, że kobiety będą o siebie dbały, będą się regularnie badały, a przez co będą jeszcze bardziej świadome, szczęśliwe i zdrowe” – mówi dziedzic-gawryś. by zrealizować cel edukacyjny kampanii, jej ambasadorzy – lekarze, specjaliści, eksperci – wzięli udział w nagraniach wideo, w których odpowiadają na najczęściej pojawiające się pytania pacjentek. ponadto odbiorcy będą mogli zapoznać się z artykułami, wywiadami oraz innymi materiami przygotowanymi przez lekarzy, specjalistów, ekspertów i partnerów, którzy podjęli tematykę badań profilaktycznych, scharakteryzowali stany towarzyszące diagnozie, leczeniu, obawom związanym z chorobą, ale też praktycznym wskazówkom dotyczącym zdrowia kobiet. wszystko to będzie dostępne na stronie akcji pierwsidobadan.pl. działania będą prowadzone w mediach własnych organizatora, w mediach społecznościowych, a także w kanałach partnerów, ambasadorów oraz lekarzy i specjalistów w biorących udział w akcji. (mb).