Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
A&M Sport Creative Project będzie doradzać klubom sportowym i zawodnikom. a&m sport creative project to nowo powstały projekt stworzony przez adama koprowskiego i maksa michalczaka. ma wspierać kluby sportowe oraz zawodników w zakresie działań wizerunkowych i marketingowych. w ofercie a&m sport creative project znalazły się: wsparcie i obsługa mediów społecznościowych sportowców, szkolenia z zakresu pr-u i social mediów, doradztwo wizerunkowe, wsparcie pr-owe w kontaktach z kibicami, mediami, sponsorami oraz w sytuacjach kryzysowych, koordynacja działań marketingowych i sponsoringowych oraz organizacja wydarzeń sportowych. „następuje coraz większa profesjonalizacja klubów. pojedynczy zawodnicy są natomiast często osamotnieni w prowadzeniu swoich kanałów w social mediach lub nie prowadzą ich wcale. dzięki naszemu projektowi mogą otrzymać wsparcie, które będzie wynikiem zaplanowanej i spójnej komunikacji widocznej także w kontaktach ze światem sportu, w tym z potencjalnymi sponsorami czy partnerami klubów” – mówi koprowski. adam koprowski obecnie związany jest zawodowo z uniwersytetem jagiellońskim, a wcześniej pracował w wiśle kraków i firmie salesmanago. maks michalczak jest natomiast pr managerem w agencji abanana, do której przeszedł z ekstraklasy. wcześniej również związany był z wisłą kraków. (pp).
A&M Sport Creative Project to nowo powstały projekt stworzony przez Adama Koprowskiego i Maksa Michalczaka. Ma wspierać kluby sportowe oraz zawodników w zakresie działań wizerunkowych i marketingowych.
W ofercie A&M Sport Creative Project znalazły się: wsparcie i obsługa mediów społecznościowych sportowców, szkolenia z zakresu PR-u i social mediów, doradztwo wizerunkowe, wsparcie PR-owe w kontaktach z kibicami, mediami, sponsorami oraz w sytuacjach kryzysowych, koordynacja działań marketingowych i sponsoringowych oraz organizacja wydarzeń sportowych.
„Następuje coraz większa profesjonalizacja klubów. Pojedynczy zawodnicy są natomiast często osamotnieni w prowadzeniu swoich kanałów w social mediach lub nie prowadzą ich wcale. Dzięki naszemu projektowi mogą otrzymać wsparcie, które będzie wynikiem zaplanowanej i spójnej komunikacji widocznej także w kontaktach ze światem sportu, w tym z potencjalnymi sponsorami czy partnerami klubów” – mówi Koprowski.
Adam Koprowski obecnie związany jest zawodowo z Uniwersytetem Jagiellońskim, a wcześniej pracował w Wiśle Kraków i firmie SALESmanago. Maks Michalczak jest natomiast PR Managerem w agencji Abanana, do której przeszedł z Ekstraklasy. Wcześniej również związany był z Wisłą Kraków. (pp)