Ambasadorzy marek: Adrian Meronk dla Land Rovera

dodano: 
23.07.2021
komentarzy: 
0

Golfista Adrian Meronk, uczestnik najważniejszych golfowych turniejów i pierwszy Polak, który wziął udział w zawodach US Open, został ambasadorem marki samochodów Land Rover.

Producent pojazdów terenowych został w tym roku strategicznym partnerem PGA Polska – Stowarzyszenia Zawodowego Golfa. W ramach tej współpracy brytyjska marka zaprezentuje swoją flotę do jazd testowych oraz będzie wspierać graczy na polach golfowych, na których organizowane będą turnieje PGA Polska. Podczas rozgrywek i turniejów uczestnicy i goście będą mogli skorzystać z jazd testowych i poznać ofertę marki.

Marka przekazuje, że wraz z PGA planuje też szereg innych działań, mających na celu wsparcie popularyzacji golfa w Polsce.

Łukasz Goździor, dyrektor marketingu Inchcape JLR Poland, tak komentuje współpracę Land Rovera z ambasadorem: „To niezwykle utalentowany i pracowity golfista, który może już w najbliższej przyszłości osiągnąć ogromny sukces. Jako Land Rover chcemy towarzyszyć mu podczas kolejnych turniejów i wspierać go. Dla nas to naturalne połączenie pięknego sportu wywodzącego się z Anglii, zdobywającego w Polsce coraz szersze grono wielbicieli, z legendarnymi i wyjątkowymi brytyjskimi samochodami. Zarówno filozofia tego sportu, jak i jego wartości są nam bliskie, dlatego postawiliśmy na najlepszego golfistę w kraju”.

„Samochód w świecie golfa jest bardzo ważny. Pola golfowe są zazwyczaj oddalone od miasta, na łonie natury. Trzeba się jakoś na nie dostać, a głównym środkiem transportu jest samochód. Mam też dużo rzeczy do zapakowania – torba golfowa i na siłownię, buty. Od tego roku Land Rover zaangażował się w polskiego golfa i nawiązaliśmy kontakt. Jestem bardzo zadowolony, że udało nam się sfinalizować współpracę. Bardzo lubię tę markę, dobrze się prezentuje i idealnie pasuje do świata golfa” – mówi z kolei Adrian Meronk. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin