Anna Lewandowska będzie promować biżuterię YES i nowy sposób komunikacji marki. Przedsiębiorczyni i promotorka zdrowego stylu życia we wrześniu 2025 roku została ambasadorką firmy jubilerskiej. W ramach współpracy występuje w kampanii pod hasłem „Oh YES!”, pokazującej relacje z biżuterią.
„Biżuteria nie jest dodatkiem – jest bohaterką codzienności. Tworzy relacje z osobą, która ją nosi – towarzyszy, słucha, podkreśla osobowość. Może motywować, wzmacniać, dodawać odwagi. Może przypominać o ważnych osobach i momentach albo wspierać w trudnych chwilach i szeptać do ucha: »dasz radę!«” – tak tematykę nowej kampanii objaśnia marka. Anna Lewandowska, która została jej twarzą i ambasadorką, w ramach współpracy wystąpiła w sesji zdjęciowej oraz serii krótkich filmów promujących nową komunikację marki.
Pierwsze materiały zdjęciowe i wideo z udziałem nowej ambasadorki pojawiły się już w kanałach społecznościowych zarówno marki, jak i samej Lewandowskiej.
„YES się zmienia i te zmiany widać w naszej najnowszej komunikacji” – mówi Justyna Lach, dyrektorka marketingu YES Biżuteria. „Po pierwsze teraz w centrum stawiamy naszą biżuterię i to jej oddajemy głos. Dosłownie. Po drugie – bardzo się cieszymy, że to właśnie Anna Lewandowska została twarzą tej zmiany. Jej osobowość i łączenie wielu kobiecych ról świetnie pasuje do naszej marki” – podkreśla Justyna Lach.
Jak przekazuje marka, energia, autentyczność i sposób, w jaki Lewandowska łączy różne role – kobiety, matki, przedsiębiorczyni, trenerki i mentorki – doskonale prezentują to, co YES chce dziś komunikować, a mianowicie przekaz, że „biżuteria nie jest tłem, tylko towarzyszką w codzienności”. „Tak jak Ania inspiruje i motywuje miliony osób do działania, tak projekty YES mają moc dodawania odwagi, wzmacniania i przypominania o tym, co naprawdę ważne”.


„Oh YES!”, czyli hasło nowej kampanii, ma być krótkim i entuzjastycznym zawołaniem, które odda ducha marki. „To wezwanie do tego, by realizować swoje pasje, spełniać marzenia, sięgać po więcej i nosić to, na co ma się ochotę” – twierdzi marka. Co więcej, hasło ma też stanowić „odpowiedź na potrzeby współczesnych kobiet i mężczyzn” – oferta obejmuje bowiem szeroką gamę produktów na różne okazje, a „każdy projekt tej marki to znacznie więcej niż forma – to znaczenie, emocja, symbol”.
Za ideę kreatywną kampanii odpowiadają agencja Przestrzeń oraz YES, z kolei za działania kreatywne zadbała agencja Digital Curators. Produkcją zajęło się F25, fotografował Marcin Kempski, a wideo przygotował Nikodem Marek. (mb)


