Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ambasadorzy marek: Daria Zawiałow dla Jameson Irish Whiskey. 9 grudnia 2020 roku jameson irish whiskey zyskało nową ambasadorkę – darię zawiałow. tym samym wokalistka dołączyła do piotra kędzierskiego , który jest twarzą producenta whiskey od 2017 roku. zawiałow wystąpiła w drugiej odsłonie kampanii „tyle różnic, jedna whiskey”, w której marka komunikuje swoje wartości: wspólne celebrowanie wolnego czasu oraz budowanie więzi i relacji międzyludzkich, przy jednoczesnym zaznaczeniu wolności i indywidualności. „główny przekaz kampanii to podkreślenie, że każdy z nas jest inny, ale koniec końców znajdujemy wspólny język, jakieś spoiwo, dzięki któremu tworzymy społeczności. na wiele tematów możemy dyskutować, różnić się, ale co do jednego jesteśmy zgodni – uwielbiamy whiskey jameson za niepowtarzalny charakter i smak” – mówi agnieszka michalska, senior brand manager w jamesonie. dzięki nowej ambasadorce marka chce otworzyć się na świat kobiet, a jej dołączenie do piotra kędzierskiego jameson nazywa „łączeniem ognia z wodą”. w ramach współpracy powstały zdjęcia i wideo z udziałem darii zawiałow i piotra kędzierskiego, które mają być swego rodzaju manifestem marki. od 9 grudnia 2020 roku materiały te są udostępniane w mediach społecznościowych jamesona. wokalistka będzie pojawiać się także na wydarzeniach marki, a jej wizerunek będzie prezentowany na materiałach pos. dodatkowo ambasadorka weźmie udział w specjalnej audycji w newonce.radio. w planach są także kolejne projekty, o których producent whiskey będzie informować w przyszłości. strony nie informują, jak długo potwa współpraca. (ak).
9 grudnia 2020 roku Jameson Irish Whiskey zyskało nową ambasadorkę – Darię Zawiałow. Tym samym wokalistka dołączyła do Piotra Kędzierskiego, który jest twarzą producenta whiskey od 2017 roku.
Zawiałow wystąpiła w drugiej odsłonie kampanii „Tyle różnic, jedna whiskey”, w której marka komunikuje swoje wartości: wspólne celebrowanie wolnego czasu oraz budowanie więzi i relacji międzyludzkich, przy jednoczesnym zaznaczeniu wolności i indywidualności. „Główny przekaz kampanii to podkreślenie, że każdy z nas jest inny, ale koniec końców znajdujemy wspólny język, jakieś spoiwo, dzięki któremu tworzymy społeczności. Na wiele tematów możemy dyskutować, różnić się, ale co do jednego jesteśmy zgodni – uwielbiamy whiskey Jameson za niepowtarzalny charakter i smak” – mówi Agnieszka Michalska, Senior Brand Manager w Jamesonie.
Dzięki nowej ambasadorce marka chce otworzyć się na świat kobiet, a jej dołączenie do Piotra Kędzierskiego Jameson nazywa „łączeniem ognia z wodą”.

W ramach współpracy powstały zdjęcia i wideo z udziałem Darii Zawiałow i Piotra Kędzierskiego, które mają być swego rodzaju manifestem marki. Od 9 grudnia 2020 roku materiały te są udostępniane w mediach społecznościowych Jamesona. Wokalistka będzie pojawiać się także na wydarzeniach marki, a jej wizerunek będzie prezentowany na materiałach POS. Dodatkowo ambasadorka weźmie udział w specjalnej audycji w Newonce.radio. W planach są także kolejne projekty, o których producent whiskey będzie informować w przyszłości.
Strony nie informują, jak długo potwa współpraca. (ak)