Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Magda Mołek dla W.KRUK. w połowie września 2021 roku marka jubilerska w.kruk ogłosiła współpracę z nową ambasadorką. została nią magda mołek, która stworzyła we współpracy z firmą autorską kolekcję biżuterii i akcesoriów mea z motywem drogi. kolekcja w.kruk i magdy mołek poświęcona jest niezależności. marka zaprosiła do współpracy „jedną z najbardziej cenionych i utalentowanych dziennikarek telewizyjnych w polsce”, która obecnie wykorzystuje swoje doświadczenie na wizji w prowadzeniu własnego kanału na youtubie. „robi to na własnych zasadach, o czym opowiada w kampanii dla w.kruk. przekonuje, że najważniejsze jest to, aby iść przez życie w zgodzie ze sobą, a nowoczesna biżuteria z autorskiej kolekcji mea staje się symbolem niezależności i osobistej satysfakcji” – czytamy w komunikacie marki. „życie to droga, a ja codziennie wyruszam w nią od nowa. stawiam sobie cele, podejmuję wyzwania i zdarza się, że błądzę. ale najważniejsze jest to, że robię to na własny rachunek. to moja droga” – mówi z kolei magda mołek. „każda z nas ma różne marzenia, plany. a te mogą zmieniać się na różnych etapach życia. najważniejsze jest by zamiast kierować się tym, co wypada, co trzeba, być przede wszystkim w zgodzie ze sobą, bo wtedy niezależnie od tego, gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy, jesteśmy w dobrym miejscu. u siebie” – dodaje nowa ambasadorka marki. premiera kolekcji i ogłoszenie nowej ambasadorki odbyły się 14 września 2021 roku podczas konferencji marki. z udziałem magdy mołek powstał także spot promocyjny. „wykonane ze srebra złocone wzory biżuterii to jubilerski zapis życiowej trajektorii” – przekazuje w.kruk. jak wyjaśnia marka, w kolekcji pojawia się „współczesna interpretacja prastarego symbolu procesu życia oraz wewnętrznego rozwoju, który mówi, że jeśli idziesz własnym szlakiem, dążysz do samorealizacji i spełnienia”. w kolekcji, na życzenie magdy mołek, która często nagrywa rozmowy online, projektanci marki – poza standardowymi elementami biżuterii, jak kolczyki czy bransoletki – stworzyli specjalną jubilerską ozdobę na bezprzewodowe słuchawki. magda mołek jest siódmą ambasadorką marki. w.kruk tworzy autorskie kolekcje z inspirującymi kobietami od 2013 roku. do tej pory powstały projekty z serii freedom martyny wojciechowskiej, ohelo ewy chodakowskiej, przyjaźń magdaleny cieleckiej i mai ostaszewskiej, eos autorstwa alicji bachledy-curuś, vis – do której inspiracje stworzyła kinga rusin, oraz vocalise zaprojektowana we współpracy z anną marią jopek. (mb).
W połowie września 2021 roku marka jubilerska W.KRUK ogłosiła współpracę z nową ambasadorką. Została nią Magda Mołek, która stworzyła we współpracy z firmą autorską kolekcję biżuterii i akcesoriów MEA z motywem drogi.
Kolekcja W.KRUK i Magdy Mołek poświęcona jest niezależności. Marka zaprosiła do współpracy „jedną z najbardziej cenionych i utalentowanych dziennikarek telewizyjnych w Polsce”, która obecnie wykorzystuje swoje doświadczenie na wizji w prowadzeniu własnego kanału na YouTubie. „Robi to na własnych zasadach, o czym opowiada w kampanii dla W.KRUK. Przekonuje, że najważniejsze jest to, aby iść przez życie w zgodzie ze sobą, a nowoczesna biżuteria z autorskiej kolekcji MEA staje się symbolem niezależności i osobistej satysfakcji” – czytamy w komunikacie marki.
„Życie to droga, a ja codziennie wyruszam w nią od nowa. Stawiam sobie cele, podejmuję wyzwania i zdarza się, że błądzę. Ale najważniejsze jest to, że robię to na własny rachunek. To moja droga” – mówi z kolei Magda Mołek. „Każda z nas ma różne marzenia, plany. A te mogą zmieniać się na różnych etapach życia. Najważniejsze jest by zamiast kierować się tym, co wypada, co trzeba, być przede wszystkim w zgodzie ze sobą, bo wtedy niezależnie od tego, gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy, jesteśmy w dobrym miejscu. U siebie” – dodaje nowa ambasadorka marki.
Premiera kolekcji i ogłoszenie nowej ambasadorki odbyły się 14 września 2021 roku podczas konferencji marki. Z udziałem Magdy Mołek powstał także spot promocyjny.
„Wykonane ze srebra złocone wzory biżuterii to jubilerski zapis życiowej trajektorii” – przekazuje W.KRUK. Jak wyjaśnia marka, w kolekcji pojawia się „współczesna interpretacja prastarego symbolu procesu życia oraz wewnętrznego rozwoju, który mówi, że jeśli idziesz własnym szlakiem, dążysz do samorealizacji i spełnienia”.
W kolekcji, na życzenie Magdy Mołek, która często nagrywa rozmowy online, projektanci marki – poza standardowymi elementami biżuterii, jak kolczyki czy bransoletki – stworzyli specjalną jubilerską ozdobę na bezprzewodowe słuchawki.
Magda Mołek jest siódmą ambasadorką marki. W.KRUK tworzy autorskie kolekcje z inspirującymi kobietami od 2013 roku. Do tej pory powstały projekty z serii Freedom Martyny Wojciechowskiej, OHELO Ewy Chodakowskiej, Przyjaźń Magdaleny Cieleckiej i Mai Ostaszewskiej, EOS autorstwa Alicji Bachledy-Curuś, VIS – do której inspiracje stworzyła Kinga Rusin, oraz VOCALISE zaprojektowana we współpracy z Anną Marią Jopek. (mb)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Magda Mołek dla W.KRUK. w połowie września 2021 roku marka jubilerska w.kruk ogłosiła współpracę z nową ambasadorką. została nią magda mołek, która stworzyła we współpracy z firmą autorską kolekcję biżuterii i akcesoriów mea z motywem drogi. kolekcja w.kruk i magdy mołek poświęcona jest niezależności. marka zaprosiła do współpracy „jedną z najbardziej cenionych i utalentowanych dziennikarek telewizyjnych w polsce”, która obecnie wykorzystuje swoje doświadczenie na wizji w prowadzeniu własnego kanału na youtubie. „robi to na własnych zasadach, o czym opowiada w kampanii dla w.kruk. przekonuje, że najważniejsze jest to, aby iść przez życie w zgodzie ze sobą, a nowoczesna biżuteria z autorskiej kolekcji mea staje się symbolem niezależności i osobistej satysfakcji” – czytamy w komunikacie marki. „życie to droga, a ja codziennie wyruszam w nią od nowa. stawiam sobie cele, podejmuję wyzwania i zdarza się, że błądzę. ale najważniejsze jest to, że robię to na własny rachunek. to moja droga” – mówi z kolei magda mołek. „każda z nas ma różne marzenia, plany. a te mogą zmieniać się na różnych etapach życia. najważniejsze jest by zamiast kierować się tym, co wypada, co trzeba, być przede wszystkim w zgodzie ze sobą, bo wtedy niezależnie od tego, gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy, jesteśmy w dobrym miejscu. u siebie” – dodaje nowa ambasadorka marki. premiera kolekcji i ogłoszenie nowej ambasadorki odbyły się 14 września 2021 roku podczas konferencji marki. z udziałem magdy mołek powstał także spot promocyjny. „wykonane ze srebra złocone wzory biżuterii to jubilerski zapis życiowej trajektorii” – przekazuje w.kruk. jak wyjaśnia marka, w kolekcji pojawia się „współczesna interpretacja prastarego symbolu procesu życia oraz wewnętrznego rozwoju, który mówi, że jeśli idziesz własnym szlakiem, dążysz do samorealizacji i spełnienia”. w kolekcji, na życzenie magdy mołek, która często nagrywa rozmowy online, projektanci marki – poza standardowymi elementami biżuterii, jak kolczyki czy bransoletki – stworzyli specjalną jubilerską ozdobę na bezprzewodowe słuchawki. magda mołek jest siódmą ambasadorką marki. w.kruk tworzy autorskie kolekcje z inspirującymi kobietami od 2013 roku. do tej pory powstały projekty z serii freedom martyny wojciechowskiej, ohelo ewy chodakowskiej, przyjaźń magdaleny cieleckiej i mai ostaszewskiej, eos autorstwa alicji bachledy-curuś, vis – do której inspiracje stworzyła kinga rusin, oraz vocalise zaprojektowana we współpracy z anną marią jopek. (mb).