.

 

Ambasadorzy marek: Memphis Depay dla Pumy

dodano: 
02.03.2022
komentarzy: 
0

Na początku marca 2022 roku piłkarz Memphis Depay, reprezentant Holandii i zawodnik FC Barcelony, został ambasadorem marki Puma. Współpraca ma charakter długoterminowy.  

W ramach kontraktu Depay będzie brał udział nie tylko w projektach piłkarskich, lecz także lifestylowych, aby – jak podkreśla marka – „wykorzystać jego zamiłowanie do muzyki, mody, sztuki i działalności społecznej”. Napastnik katalońskiego klubu ma zostać nową twarzą modelu ULTRA.

„Dla mnie to idealne połączenie, Puma podziela moją pasję i wizję przyszłości, a ja nie mogę się doczekać, aż ludzie zobaczą, co wspólnie zaplanowaliśmy. Chcę inspirować ludzi ze wszystkich środowisk i kontynuować pracę mojej fundacji, która w naturalny sposób łączy się z istniejącą platformą REFORM firmy Puma” – argumentuje swoją decyzję o współpracy z Pumą Depay.

Umowa pomiędzy piłkarzem a marką przewiduje wprowadzenia na rynek jego autorskiej kolekcji, która ma powstać w ramach dziań z luksusową marką piłkarza BADTTW („Blind and Deaf to the World”). Jak podkreśla Puma, hasło firmy sportowca „doskonale odzwierciedla jego postawę odrzucenia zewnętrznego hałasu i negatywnych emocji”.

Johan Adamsson, Global Director of Sports Marketing and Sports Licensing w Pumie, powiedział, że „zawodnik z Holandii podejmuje ryzyko i przeciwstawia się konwencjom, aby kształtować kulturę piłkarską zarówno na boisku, jak i poza nim”. Podkreślił on również, że „reprezentant Holandii stara się przełamywać bariery i wprowadzać pozytywne zmiany nie tylko w piłce nożnej, ale także w społecznościach poprzez różne inicjatywy”. (as)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin