Do grona ambasadorów marki kosmetycznej Maybelline New York dołączyła wokalistka Miley Cyrus. We wrześniu 2025 roku ruszyła kampania z udziałem piosenkarki, której głównym elementem jest premiera nowej odsłony kultowego jingla marki. Znany dźwięk „Maybe it’s Maybelline” został odmieniony przez „niepowtarzalny głos i bezkompromisową energię” ambasadorki.
Marka podkreśla, że Maybelline i Miley Cyrus w nowej kampanii nadają pięknu nowy wymiar – łączą nostalgię z nowoczesnością i celebrują kreatywną ekspresję. Współpraca międzynarodowej gwiazdy muzyki i znanej marki kosmetycznej ma być początkiem nowej ery, w której muzyka i makijaż spotykają się, oferując fanom „świeży” sposób na wyrażanie siebie i odkrywanie wewnętrznej siły.


Sandrine Jolly, Global Brand President Maybelline New York, wyjaśnia, że „Miley jest więcej niż globalną ikoną”. Według Jolly wokalistka „jest muzą nowoczesnego piękna”, a „jej kreatywność i artyzm balansują pomiędzy siłą i wrażliwością”. „Wnosi do piękna perspektywę osobistą, ekspresyjną i pełną emocji. Dzięki swojemu unikalnemu głosowi i wizji nadaje naszemu ikonicznemu jinglowi nowe brzmienie – szczere, intymne i niezwykle silnie oddające ducha obecnej ery Maybelline” – dodaje.
Źródło: youtube/mileycyrus
Od września tego roku kampania jest widoczna w telewizji, online, w mediach społecznościowych i w sklepach. Miley Cyrus będzie także twarzą nadchodzących akcji, w tym tuszu do rzęs Sky High. (ao)


