Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Piotr Żyła dla TransferGo. piotr żyła podpisał umowę z firmą transfergo, w ramach której od lipca 2017 roku jest ambasadorem marki. oferuje ona transfery pieniężne za granicę. akcja skupia się na działaniach online: media relations oraz w mediach społecznościowych – na kanałach youtube, facebook, instagram i twitter. co tydzień w piątek na wspomnianych kontach będzie publikowany nowy odcinek z cyklu „żyła i klasyk w onlajnie” z udziałem piotra żyły. każdy materiał wideo skupiać się będzie na zabawnym tłumaczeniu fenomenu internetu. poruszane będą zagadnienia takie jak: selfie, foodporn, unboxing czy bycie fit. w ramach kampanii publikowane będą także wywiady z piotrem oraz bloopersy (wpadki – przyp. red) z planu. organizator przygotował „mnóstwo zabawnego contentu, który bawi, a czasem też uczy, jest prześmiewczy, ale daje do myślenia”. jak czytamy w komunikacie prasowym, skoczek „słynie ze szczerości i poczucia humoru, jego wpisy w mediach społecznościowych śledzą miliony internautów”, a „zabawne powiedzonka czy obyczaje stały się jego znakiem rozpoznawczym”. „zaproszenie piotra żyły do współpracy ambasadorskiej było naturalnym wyborem dla naszej firmy, która nie jest oderwana od rzeczywistości, a wręcz przeciwnie, chce służyć ludziom i podobnie jak piotr – swoją robotę robić najlepiej jak umie” – tak wybór ambasadora uzasadnia magdalena gołębiewska, country manager w transfergo. za działania pr wokół kampanii odpowiada all 4 comms z londynu. globalna kampania z udziałem piotra żyły skierowana jest do polaków, którzy mieszkają poza krajem. jak czytamy w komunikacie prasowym, to nie pierwsza taka współpraca marki. w rumunii ambasadorką firmy jest andra, popularna piosenkarka, a sukces kampanii z jej udziałem przełożył się na rozwinięcie podobnych działań na polskim rynku. transfergo ma prawo do dysponowania wizerunkiem piotra żyły do końca 2017 roku. (bm).
Piotr Żyła podpisał umowę z firmą TransferGo, w ramach której od lipca 2017 roku jest ambasadorem marki. Oferuje ona transfery pieniężne za granicę.
Akcja skupia się na działaniach online: media relations oraz w mediach społecznościowych – na kanałach YouTube, Facebook, Instagram i Twitter. Co tydzień w piątek na wspomnianych kontach będzie publikowany nowy odcinek z cyklu „Żyła i Klasyk w onlajnie” z udziałem Piotra Żyły. Każdy materiał wideo skupiać się będzie na zabawnym tłumaczeniu fenomenu internetu. Poruszane będą zagadnienia takie jak: selfie, foodporn, unboxing czy bycie fit. W ramach kampanii publikowane będą także wywiady z Piotrem oraz bloopersy (wpadki – przyp. red) z planu. Organizator przygotował „mnóstwo zabawnego contentu, który bawi, a czasem też uczy, jest prześmiewczy, ale daje do myślenia”.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, skoczek „słynie ze szczerości i poczucia humoru, jego wpisy w mediach społecznościowych śledzą miliony internautów”, a „zabawne powiedzonka czy obyczaje stały się jego znakiem rozpoznawczym”.
„Zaproszenie Piotra Żyły do współpracy ambasadorskiej było naturalnym wyborem dla naszej firmy, która nie jest oderwana od rzeczywistości, a wręcz przeciwnie, chce służyć ludziom i podobnie jak Piotr – swoją robotę robić najlepiej jak umie” – tak wybór ambasadora uzasadnia Magdalena Gołębiewska, Country Manager w TransferGo.
Za działania PR wokół kampanii odpowiada All 4 Comms z Londynu.
Globalna kampania z udziałem Piotra Żyły skierowana jest do Polaków, którzy mieszkają poza krajem.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, to nie pierwsza taka współpraca marki. W Rumunii ambasadorką firmy jest Andra, popularna piosenkarka, a sukces kampanii z jej udziałem przełożył się na rozwinięcie podobnych działań na polskim rynku. TransferGo ma prawo do dysponowania wizerunkiem Piotra Żyły do końca 2017 roku. (bm)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Piotr Żyła dla TransferGo. piotr żyła podpisał umowę z firmą transfergo, w ramach której od lipca 2017 roku jest ambasadorem marki. oferuje ona transfery pieniężne za granicę. akcja skupia się na działaniach online: media relations oraz w mediach społecznościowych – na kanałach youtube, facebook, instagram i twitter. co tydzień w piątek na wspomnianych kontach będzie publikowany nowy odcinek z cyklu „żyła i klasyk w onlajnie” z udziałem piotra żyły. każdy materiał wideo skupiać się będzie na zabawnym tłumaczeniu fenomenu internetu. poruszane będą zagadnienia takie jak: selfie, foodporn, unboxing czy bycie fit. w ramach kampanii publikowane będą także wywiady z piotrem oraz bloopersy (wpadki – przyp. red) z planu. organizator przygotował „mnóstwo zabawnego contentu, który bawi, a czasem też uczy, jest prześmiewczy, ale daje do myślenia”. jak czytamy w komunikacie prasowym, skoczek „słynie ze szczerości i poczucia humoru, jego wpisy w mediach społecznościowych śledzą miliony internautów”, a „zabawne powiedzonka czy obyczaje stały się jego znakiem rozpoznawczym”. „zaproszenie piotra żyły do współpracy ambasadorskiej było naturalnym wyborem dla naszej firmy, która nie jest oderwana od rzeczywistości, a wręcz przeciwnie, chce służyć ludziom i podobnie jak piotr – swoją robotę robić najlepiej jak umie” – tak wybór ambasadora uzasadnia magdalena gołębiewska, country manager w transfergo. za działania pr wokół kampanii odpowiada all 4 comms z londynu. globalna kampania z udziałem piotra żyły skierowana jest do polaków, którzy mieszkają poza krajem. jak czytamy w komunikacie prasowym, to nie pierwsza taka współpraca marki. w rumunii ambasadorką firmy jest andra, popularna piosenkarka, a sukces kampanii z jej udziałem przełożył się na rozwinięcie podobnych działań na polskim rynku. transfergo ma prawo do dysponowania wizerunkiem piotra żyły do końca 2017 roku. (bm).