Ambasadorzy marek: Robert Lewandowski dla Head & Shoulders

dodano: 
12.05.2016
komentarzy: 
0

Kapitan polskiej reprezentacji w piłce nożnej i napastnik Bayernu Monachium został ambasadorem Head & Shoulders.

Lewandowski to nie jedyny sportowiec współpracujący z marką. Na innych rynkach europejskich jej ambasadorami zostali bramkarze: Manuel Neuer z Bayernu, Joe Hart z Manchesteru oraz Iker Casillas z FC Porto. Kampania z Lewandowskim jest więc elementem szerszej komunikacji. Co więcej, Head & Shoulders ma za sobą współpracę z takimi sportowcami jak: piłkarz Lionel Messi, niemiecki kierowca wyścigowy Sebastian Vettel czy wielokrotny rekordzista świata w pływaniu Michael Phelps.

Kampania z udziałem Lewandowskiego pokazuje, jak duża odpowiedzialność ciąży na piłkarzu. „Sport na tym poziomie wymaga nieustannego skupienia i koncentracji. Na barkach kapitana spoczywa duża odpowiedzialność – nadzieje, rozczarowanie oraz duma kibiców i kolegów z drużyny. To ważne, abym czuł się pewnie, mogę wtedy skupić się na tym, co jest naprawdę ważne, czyli na grze” – mówi Lewandowski.

Reklamę z udziałem Lewandowskiego można oglądać od 1 maja w telewizji, na kanale Everydayme Polska na YouTubie oraz na stronie. Kampania będzie prowadzona równolegle w Polsce, Czechach, Słowacji, Słowenii, Chorwacji, Estonii, na Litwie, Łotwie oraz na Węgrzech. Za kreację i strategię kampanii odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, za działania PR - Partner of Promotion, za zakup oraz planowanie mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa, zaś za kontrakt z nowym ambasadorem - MediaCom Beyond Advertising. (ak)

 

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin