Amerykańska Pizza Hut wraca do logo sprzed lat

dodano: 
02.07.2019
komentarzy: 
0

Pizza Hut w Stanach Zjednoczonych wraca do starego logo, którego ostatni raz używała 20 lat temu. Jak informuje cnn.com, dzięki temu koncern chce „wrócić” do czasów, gdy dominował na amerykańskim rynku.

Sieć restauracji używała pierwszego znaku w latach 1967-1999, kiedy była największą marką pizzy na świecie – dodaje źródło. Do tej pory firma korzystała z logo przedstawionego w 2014 roku, przy którym znajdowało się stwierdzenie „The Flavour of Now”. Od teraz nowym sloganem będzie „No One OutPizzas the Hut”.

Zmienione logo amerykańskiej Pizzy Hut. Źródło: instagram.com/pizzahut

Przedstawicielka amerykańskiej Pizzy Hut, Marianne Radley, przyznała w rozmowie z cnn.com, że dla wielu klientów jest to marka kultowa, więc jej zadaniem jest dopasowanie identyfikacji wizualnej do historii koncernu oraz jego planów na przyszłość.

Powrót do logo został zaprezentowany w amerykańskiej telewizji w ostatnim tygodniu czerwca 2019 roku. Marianne Radley w rozmowie z cnn.com zaznaczyła jednak, że „nowe” logo pojawi się na produktach dopiero pod koniec 2019 roku, a teraz znaki będą używane zamiennie. Przedstawicielka poinformowała również, że firma nie przechodzi pełnego rebrandingu – zmiany dotyczą jedynie znaku graficznego i sloganu.

Polska Pizza Hut nie planuje zmian identyfikacji wizualnej – poinformował PRoto.pl Adrian Wnęk z biura prasowego firmy w Polsce. (ak)

Źródło:

cnn.com, Pizza Hut brings back its retro logo, Jordan Valinsky, 25.06.2019
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin