Andrzej Descours awansuje w strukturach Grupy ZPR Media. Z początkiem czerwca 2025 roku obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora komunikacji marketingowej Grupy Radiowej TIME, do której należą wszystkie rozgłośnie Grupy ZPR Media: Radio ESKA, ESKA2, Eska ROCK, Radio VOX FM i Radio Plus.
Z Grupą Radiową TIME Andrzej Descours związany jest z od 2010 roku. Wówczas został Brand Managerem Radia ESKA. Później objął tę samą funkcję w pozostałych stacjach spod brandu ESKA: ESKA2 i Eska ROCK. Odpowiadał w tej roli za tworzenie strategii marketingowej i jej realizację dla tych trzech marek.
Wcześniej doświadczenie zdobywał m.in. w domu mediowym Optimum Media OMD. Pełnił tam m.in. funkcję Senior Account i odpowiadał za takie marki jak marki Tak Tak, Era oraz Nissan.
Jak informuje Grupa ZPR Media, z awansem nie wiążą się zmiany w strukturze czy składzie działów promocji poszczególnych stacji. Agnieszka Piosik, dyrektor promocji Radia VOX FM i Radia Plus, pozostaje na swoim stanowisku, podobnie jak wszyscy specjaliści ds. promocji pracujący dla konkretnych brandów radiowych, którzy będą teraz raportować do Andrzej Descoursa.
„Utworzenie nowego stanowiska pozwoli nam na przygotowanie i realizację spójnej strategii dla wszystkich pięciu marek radiowych funkcjonujących w ramach Grupy ZPR Media z uwzględnieniem ich indywidualnych formatów. Usprawni to również komunikację wewnątrz grupy w zakresie marketingu i promocji i pozwoli nam sprawniej szukać synergii pomiędzy różnymi brandami” – wyjaśnia Ewa Rosiewicz, prezes Radia ESKA SA i dyrektor generalna Grupy Radiowej TIME. (mb)