Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Awans Sebastiana Hejnowskiego w strukturach Publicis Communications. zakres odpowiedzialności sebastiana hejnowskiego, który do tej pory pełnił funkcję ceo msl central and eastern europe, zostanie rozszerzony o dwie kolejne spółki. od 10 października 2017 roku raportują do niego szefowie arc, leo burnett oraz msl. marki arc, leo burnett i msl będą funkcjonowały jako osobne oddziały w ramach jednej spółki lbg. hejnowski będzie jej ceo. zmiany wynikają z tego, że grupa publicis chce uprościć funkcjonowanie agencji, dlatego systematycznie redukuje liczbę podmiotów prawnych. sebastian hejnowski jest jednym z członków zespołu zarządzającego publicis communications, jest liderem procesów integracyjnych oraz tworzenia synergii między poszczególnymi dywizjami publicis groupe. przez ostatnie dwa lata pracował w warszawie i paryżu, w biurze publicis groupe. pracę w mslgroup rozpoczął w 2004 roku. jest absolwentem akademii ekonomicznej w poznaniu oraz szkoły głównej handlowej w warszawie. publicis communications korzysta z danych instytutu monitorowania mediów. (mb).
Zakres odpowiedzialności Sebastiana Hejnowskiego, który do tej pory pełnił funkcję CEO MSL Central and Eastern Europe, zostanie rozszerzony o dwie kolejne spółki. Od 10 października 2017 roku raportują do niego szefowie Arc, Leo Burnett oraz MSL.
Marki Arc, Leo Burnett i MSL będą funkcjonowały jako osobne oddziały w ramach jednej spółki LBG. Hejnowski będzie jej CEO. Zmiany wynikają z tego, że Grupa Publicis chce uprościć funkcjonowanie agencji, dlatego systematycznie redukuje liczbę podmiotów prawnych.
Sebastian Hejnowski jest jednym z członków zespołu zarządzającego Publicis Communications, jest liderem procesów integracyjnych oraz tworzenia synergii między poszczególnymi dywizjami Publicis Groupe. Przez ostatnie dwa lata pracował w Warszawie i Paryżu, w biurze Publicis Groupe. Pracę w MSLGROUP rozpoczął w 2004 roku. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Publicis Communications korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów.
(mb)