Bank Gospodarstwa Krajowego wybrał w przetargu dwa nowe konsorcja, które będą odpowiadać za obsługę reklamową – OS3 i Art Group, a także Euvic Media i BringMore advertising.
Do zadań wymienionych podmiotów należeć będzie przygotowywanie strategii reklamowych, zarówno w przestrzeni online, jak i offline, tworzenie kreacji do działań reklamowych banku, produkcja spotów, a także prowadzenie warsztatów marketingowych. Na działania zaplanowano budżet do 10 mln zł.
Pierwszym przedsięwzięciem zrealizowanym przez agencję BringMore adveritising było przygotowanie materiałów do ogólnopolskiej kampanii o nowych pożyczkach unijnych. W ramach działań powstał spot reklamowy oraz spoty radiowe. Od początku września 2025 roku treści są emitowane w telewizji, internecie oraz radiu.
Realizacja działań kampanijnych przebiegła pod okiem Departamentu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego BGK, którym kieruje Arkadiusz Chmurzyński.
- Za współpracę między BGK a poszczególnymi agencjami odpowiadają:
• OS3 – Dominika Majcher, Group Account Director zespołu Client Service,
• Euvic Media – Michał Ślemp, Client Service Director,
• BringMore Advertising – Barbara Pczycka, dyrektora kreatywna, oraz Lucyna Popiel, dyrektorka operacyjna,
• Art Group – Barbara Wieczorek, New Business Manager.
Współpraca między Bankiem Gospodarstwa Krajowego a wymienionymi konsorcjami rozpoczęła się 25 lipca 2025 roku. Umowy obowiązują przez okres 36 miesięcy lub do czasu wyczerpania zaplanowanego budżetu. (km)


