piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryBank Gospodarstwa Krajowego z nowymi agencjami reklamowymi

Bank Gospodarstwa Krajowego z nowymi agencjami reklamowymi

Bank Gospodarstwa Krajowego wybrał w przetargu dwa nowe konsorcja, które będą odpowiadać za obsługę reklamową – OS3 i Art Group, a także Euvic Media i BringMore advertising.

Do zadań wymienionych podmiotów należeć będzie przygotowywanie strategii reklamowych, zarówno w przestrzeni online, jak i offline, tworzenie kreacji do działań reklamowych banku, produkcja spotów, a także prowadzenie warsztatów marketingowych. Na działania zaplanowano budżet do 10 mln zł.

Pierwszym przedsięwzięciem zrealizowanym przez agencję BringMore adveritising było przygotowanie materiałów do ogólnopolskiej kampanii o nowych pożyczkach unijnych. W ramach działań powstał spot reklamowy oraz spoty radiowe. Od początku września 2025 roku treści są emitowane w telewizji, internecie oraz radiu.

Realizacja działań kampanijnych przebiegła pod okiem Departamentu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego BGK, którym kieruje Arkadiusz Chmurzyński.

  • Za współpracę między BGK a poszczególnymi agencjami odpowiadają:
    • OS3 – Dominika Majcher, Group Account Director zespołu Client Service,
    • Euvic Media – Michał Ślemp, Client Service Director,
    • BringMore Advertising – Barbara Pczycka, dyrektora kreatywna, oraz Lucyna Popiel, dyrektorka operacyjna,
    • Art Group – Barbara Wieczorek, New Business Manager.

Współpraca między Bankiem Gospodarstwa Krajowego a wymienionymi konsorcjami rozpoczęła się 25 lipca 2025 roku. Umowy obowiązują przez okres 36 miesięcy lub do czasu wyczerpania zaplanowanego budżetu. (km)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj