Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
BCAST z Good One PR. bcast, niezależny operator radiofuzyjny, zgłosił się do agencji good one pr w celu nawiązania współpracy, skutkiem czego było podpisanie umowy między stronami w połowie września 2017 roku. kontrakt zawarto na rok. agencja zajmuje się obsługą komunikacyjną firmy na polskim rynku, w tym działaniami z zakresu pr-u produktowego oraz korporacyjnego. do zadań good one pr należy także doradztwo marketingowe. za projekt odpowiada krzysztof rojek, junior account executive. bcast nie współpracowało wcześniej z żadną agencją public relations. good one pr korzysta z danych instytutu monitorowania mediów. (bm).
BCAST, niezależny operator radiofuzyjny, zgłosił się do agencji Good One PR w celu nawiązania współpracy, skutkiem czego było podpisanie umowy między stronami w połowie września 2017 roku. Kontrakt zawarto na rok.
Agencja zajmuje się obsługą komunikacyjną firmy na polskim rynku, w tym działaniami z zakresu PR-u produktowego oraz korporacyjnego. Do zadań Good One PR należy także doradztwo marketingowe.
Za projekt odpowiada Krzysztof Rojek, Junior Account Executive. BCAST nie współpracowało wcześniej z żadną agencją public relations.
Good One PR korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów.
(bm)