Big Picture poprowadzi działania PR marek L'Oréal Polska

dodano: 
05.09.2017
komentarzy: 
0

Agencja Big Picture zajmie się prowadzeniem biura prasowego i działań PR marek z portfolio L'Oréal Polska: L'Oréal Paris, Botanicals, Elseve, Garnier, Maybelline, Fructis i Mixa. Współprac rozpoczęła się w IV kwartale 2016 roku – agencja wygrała wówczas przetarg na wprowadzenie na polski rynek marki Colorista. Od tego czasu prowadziła też działania projektowe dla pozostałych marek z portfolio L'Oréal Polska szereg projektowych działań – odpowiadała m.in. za strategiczną platformę PR, związaną z partnerstwem L'Oréal Paris z Festiwalem Filmowym w Cannes, launch nowej marki Botanicals, premiery nowości czy współpracę z ambasadorkami: Grażyną Torbicką i Joanną Brodzik.

Teraz Big Picture będzie odpowiedzialne za obsługę wszystkich marek należących do L'Oréal Polska. Zakres współpracy obejmuje relacje z mediami, PR produktowy, a także – współpracę z influencerami oraz ambasadorami marek. Za działania po stronie agencji odpowiada pięcioosobowy zespół kierowany przez Helenę Korniejew (Senior Consultant).

Umowę podpisano na rok. Wcześniej nie było agencji, która prowadziłaby działania z zakresu PR-u produktowego dla wszystkich marek L'Oréal Polska. Big Picture korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin