.

 

Biuro prasowe Jagiellonii Białystok chwalone przez dziennikarzy

dodano: 
10.07.2019
komentarzy: 
0

Biuro prasowe Jagiellonii Białystok otrzymało nagrodę Ekstra Medialny Klub w konkursie Ekstra Sezon, który organizuje PKO Bank Polski Ekstraklasa. Lokalni i ogólnopolscy dziennikarze sportowi przyznali białostockiemu zespołowi najwyższą liczbę punktów. Drugą i trzecią lokatę na podium zdobyły kolejno: Wisła Kraków i Cracovia.

W rozesłanej przez Ekstraklasę ankiecie dziennikarze oceniali polskie kluby w skali 1–5. Pytania dotyczyły m.in. dostępności dla mediów, procesu ubiegania się o akredytację, udogodnień w dni meczowe oraz wrażenia ze współpracy z rzecznikiem prasowym. Ankietowani oceniali też otwartość na współpracę, także w sytuacjach kryzysowych.  Jak podaje Bartosz Orzechowski z Ekstraklasy, organizatorzy zebrali łącznie ponad 170 ankiet.

Jagiellonia tryumfuje w konkursie trzeci rok z rzędu. W tym roku otrzymała też nagrodę Ekstra Zaangażowanie za działania marketingowe – doceniono m.in. projekty przygotowane z okazji stulecia odzyskania przez Polskę niepodległości. Za zwycięstwo w danej kategorii klub otrzymał osiem tysięcy złotych, drugiemu i trzeciemu zespołowi przypadło kolejno pięć tysięcy i trzy tysiące złotych. Laureaci wyjadą także na warsztaty, które, podobnie jak w poprzednich edycjach konkursu, zorganizuje La Liga Santander w Hiszpanii.

„Obie te nagrody traktujemy nie tylko jako olbrzymie wyróżnienie, ale również dodatkową motywację do jeszcze cięższej pracy” – czytamy w wiadomości zamieszczonej przez biuro prasowe Jagielloni Białystok. Jego szef i zarazem rzecznik prasowy klubu, Kamil Świrydowicz, pytany przez PRoto.pl o przepis na sprawny dział kontaktów z mediami, odpowiada, że coś podobnego raczej nie istnieje.

„Każdy w naszym czteroosobowym zespole maksymalnie poświęca się pracy. Próbujemy też utrzymywać relacje z dziennikarzami na takim poziomie, by żaden z nich nie miał poczucia, że przechodzimy obok ich pracy obojętnie. Staramy się dawać coś ekstra, choćby dzięki wyznaczaniu opiekunów z biura prasowego, którzy zajmują się odwiedzającymi nas przedstawicielami mediów. Korzystamy przy tym z narzędzi, które ma każdy klub – umożliwiamy dostęp do piłkarzy w dni niemeczowe, przygotowujemy zdjęcia, informacje prasowe, czasem udostępniamy materiały wideo z wyjazdów. Staramy się zachowywać partnerskie relacje z mediami, bo w końcu gramy do jednej bramki – i nam, i im zależy na ciekawym pokazaniu życia klubu” – mówi Kamil Świrydowicz.

Środki z nagród „powinny być przeznaczone na dalsze prace lub budowanie relacji w ramach nagradzanych kategorii” – wynika z komunikatu Ekstraklasy. Jagiellonia, jak mówi jej rzecznik, nie zdążyła jednak jeszcze się zastanowić, co zrobi z nagrodą. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin