Burger King starał się przyćmić premierę nowego burgera Big Arch od McDonald’s. Marka postanowiła zasłonić billboard promujący nowość w menu konkurencji własnym przekazem – informuje famouscampaigns.com.
Jak dowiadujemy się, Burger King UK opublikował w swoim kanale na Instagramie nietypowe wideo. Na nagraniu widać, jak samochód z billboardem marki cofa, aby zasłonić przekaz promujący nowego burgera konkurencyjnej sieci restauracji.
Źródło: instagram.com/burgerkinguk
Pod postem pojawiły się komentarze internautów, którzy w dużej mierze pozytywnie zareagowali na ten nietypowy zabieg wobec konkurencji. „Dobrze rozegrane, Burger King”, „Przekomarzanie się z burgerami. Jedyne mięso, które lubimy oglądać”, „Jedyna wojna, jaką ten świat powinien teraz toczyć” – pisali pod wideo na Instagramie.
Czytaj też: „Zrobiliśmy to lepiej” – PR-owy sukces Burgera Rywala
To nie pierwsza tego typu sytuacja między konkurencyjnymi sieciami fast food. W przeszłości obie firmy otwarcie ze sobą rywalizowały. W 2016 roku McDonald’s przygotował ironiczną reklamę, w której podkreślał fakt, że ma więcej restauracji niż Burger King. Z kolei w 2017 roku rosyjski oddział Burger Kinga chciał wycofania z kin filmu „To”, bo twierdził, że to reklama jego konkurencji – w horrorze pojawia się postać klauna, który miał kojarzyć się z postacią Ronalda McDonalda.
Czytaj też: Rozejm między McDonaldem i Burger Kingiem? Nie tym razem
(kn)
Źródło: famouscampaigns.com, Burger King trolls McDonald’s Big Arch, 26.06.2025/ Zdjęcie główne: instagram.com/burgerkinguk


