.

 

Canpol babies z nowym logo

dodano: 
22.04.2022
komentarzy: 
0

Marka Canpol babies, produkująca akcesoria dla matek, niemowląt i dzieci, w 2022 roku zmienia identyfikację wizualną. Chce „podkreślać nowoczesność swoich produktów przy zachowaniu wartości i ducha marki”. Wizerunek firmy odświeżono po 30 latach.

Jak wyjaśnia marka, zmieniona identyfikacja ma ułatwić klientkom odnalezienie produktów w sklepach tradycyjnych czy online, a także pokazać, jak „wygląda marka od wewnątrz – nowoczesne, dobrej jakości i godne zaufania produkty, świadomie wybierane przez mamy”.

Nowa szata graficzna ma być bardziej atrakcyjna dla konsumentów. „Przez ostatnie półtora roku wspólnie z doświadczoną agencją brandingową pracowaliśmy intensywnie na warsztatach, zaczynając od strategii, a kończąc na wdrożeniu designu opakowań i nowego logotypu marki. Projekt, który jest zwieńczeniem tej pracy, w wyrazisty sposób wyraża NOWOCZESNOŚĆ, SPÓJNOŚĆ, UNIKALNOŚĆ marki, jednocześnie nadal nawiązując do tradycji i doświadczenia, które Canpol babies posiada” – mówi Alicja Leśniak, Senior Brand Managerka marki Canpol babies.

Stare i nowe logo Canpol babies

Odświeżone logo ma odzwierciedlać sytuację rynkową marki i zachodzące w niej zmiany, nawiązując wciąż do poprzedniego znaku. „Nadal odnajdujemy na nim kształt kuli ziemskiej, podkreślający uniwersalny i międzynarodowy charakter marki, ale w minimalistycznej i nowoczesnej odsłonie” – przekazuje marka. Zastosowane kolory mają natomiast symbolizować bezpieczeństwo, zaufanie, doświadczenie i spokój. „Trójwymiarowość logotypu odzwierciedla nowoczesność Canpol babies” – wyjaśnia firma, a „miękki charakter czcionki nawiązuje do ciepłego, bliskiego i emocjonalnego wizerunku marki”.

Zmieniono nie tylko logo, lecz także opakowania produktów. „Cała kreacja jest spójna, jednolita kolorystycznie i nowoczesna” – przekazuje firma, dodając, że na opakowaniach umieszczono czytelne oznaczenia dotyczące m.in. cech produktu czy wieku dziecka.

Nowa identyfikację Canpol babies przygotowała agencja HiBrands pod nadzorem Pawła Freja (General Creative Directora) we współpracy z dr. Mateuszem Machalskim (ASP w Warszawie, STGU). (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin