Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ciszewski MSL Financial Communications dla polskich firm w Dolinie Krzemowej. ciszewski msl financial communications została oficjalnym partnerem amerykańsko-polskiego hubu innowacyjności (us-poland innovation hub) odpowiedzialnym za doradztwo w zakresie public affairs oraz public relations. program us-poland innovation hub jest częścią inicjatywy „go global poland” prowadzonej przez us-polish trade council. od października właściciele i zarządy kilkunastu polskich innowacyjnych firm rozpoczną miesięczne „roadshow” w dolinie krzemowej z amerykańskimi partnerami biznesowymi i inwestorami. cmsl fc wspiera projekt pr-owo. odpowiada m.in. za doradztwo w zakresie komunikacji oraz promocji, w tym budowanie relacji z partnerami rządowymi, pozarządowymi i biznesowymi oraz relacje z mediami. oprócz tego przedstawiciele zarządu cmsl fc będą częścią zespołu przygotowującego polskich przedsiębiorców i zarządy firm zakwalifikowanych do programu w ramach poprzedzających wyjazd warsztatów. „w toku współpracy z programem chcemy pomóc osobom przebywającym na stałe w usa zdobywać kluczowych partnerów po stronie najważniejszych organizacji w polsce” – zaznacza paweł tomczuk, dyrektor zarządzający i współzałożyciel ciszewski msl financial communications. (es).
Ciszewski MSL Financial Communications została oficjalnym partnerem Amerykańsko-Polskiego Hubu Innowacyjności (US-Poland Innovation Hub) odpowiedzialnym za doradztwo w zakresie public affairs oraz public relations.
Program US-Poland Innovation Hub jest częścią inicjatywy „Go Global Poland” prowadzonej przez US-Polish Trade Council. Od października właściciele i zarządy kilkunastu polskich innowacyjnych firm rozpoczną miesięczne „roadshow” w Dolinie Krzemowej z amerykańskimi partnerami biznesowymi i inwestorami.
CMSL FC wspiera projekt PR-owo. Odpowiada m.in. za doradztwo w zakresie komunikacji oraz promocji, w tym budowanie relacji z partnerami rządowymi, pozarządowymi i biznesowymi oraz relacje z mediami. Oprócz tego przedstawiciele zarządu CMSL FC będą częścią zespołu przygotowującego polskich przedsiębiorców i zarządy firm zakwalifikowanych do programu w ramach poprzedzających wyjazd warsztatów. „W toku współpracy z programem chcemy pomóc osobom przebywającym na stałe w USA zdobywać kluczowych partnerów po stronie najważniejszych organizacji w Polsce” – zaznacza Paweł Tomczuk, dyrektor zarządzający i współzałożyciel Ciszewski MSL Financial Communications. (es)