.

 

Coca-Cola stworzyła serial dla nastolatków

dodano: 
29.06.2017
komentarzy: 
0

„Storyline” to ośmioodcinkowy serial fabularny o życiu nastolatków. To też pierwsza taka produkcja zrealizowana przez markę.

Serial będzie dostępny od 29 czerwca 2017 na kanale Coca-Cola Polska na YouTubie, w darmowej aplikacji WOAH oraz na platformie internetowej WOAH.com. Użytkownicy aplikacji WOAH będą mieli wcześniejszy dostęp do następnego odcinka.

W serialu pojawi się piątka przyjaciół, „których nastoletnie życie wypełnia muzyka, miłość, zabawa i poszukiwanie szczęścia”. Są to osoby żyjące w zgodzie z hasłem „Where Only Awesome Happens” (WOAH). Główni bohaterowie „Storyline” – Tomek (Jan Ronikier), Julia (Anna Jakubiak), Bartek (Dominik Mirecki), Magda (Aleksandra Szwałek) i Kamil (Dawid Ptak) – są przykładami różnorodnych osobowości nastolatków. Na ekranie głównym postaciom towarzyszyć będą też blogerzy i youtuberzy, którzy w serialu zagrali samych siebie: Maffashion (Julia Kuczyńska), Czarek Jóźwik, Robert Pasut, Rafał Masny z ekipy AbstrachujeTV, Kaiko (Karol Poznański), Aleksandra Żuraw, Ajgor (Igor Leśniewski), Rezi (Rezigiusz Wierzgoń), Martin Stankiewicz, Wujaszek (Michał Paweł Wilczewski) i Ciocia Liestyle (Agnieszka Wilczewska) oraz Beksy (Nadia Długosz i Ola Nowak). Oprócz debiutujących adeptów szkół aktorskich oraz gwiazd internetu w serialu wystąpią też konsumenci marki Coca-Cola, których wyłoniono w drodze otwartego castingu.

Serial to efekt autorskiego pomysłu duetu producenckiego Rafała Kolikowa i Krzysztofa Landsberga oraz reżysera Kristoffera Rusa (reżysera serialu „Rodzinka.pl”).

Komunikacja „Storyline” obejmie działania reklamowe: kampanię w portalu Filmweb i za pośrednictwem Google Display Network, formaty promujące serial w ramach WebTV na kanale YouTube oraz wsparcie w kanałach społecznościowych Coca-Cola oraz współpracujących z marką influencerów.  

Dom mediowy MediaCom jest partnerem strategicznym serialu, odpowiada też za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin