.

 

Cohn&Wolfe employerbrandingowo dla Paragony

dodano: 
10.04.2019
komentarzy: 
0

W marcu 2019 roku Cohn&Wolfe rozpoczęło współpracę z firmą Paragona zajmującą się rekrutacją w sektorze medycznym. Do zadań agencji należy opracowanie strategii i realizacja kampanii employerbrandingowej wykorzystującej działania PR, BTL, media społecznościowe i zakup mediów. Celem kampanii, która jest pierwszym etapem kilkuletniego projektu, jest rekrutacja specjalistów medycyny rodzinnej do pracy w placówkach National Health Service (NHS) w Wielkiej Brytanii.

Ze strony Cohn&Wolfe za działania na rzecz klienta odpowiada zespół raportujący do Izabeli Wejcht, dyrektora.

Kampania prowadzona jest na ośmiu rynkach europejskich, a Cohn&Wolfe współpracuje przy niej z innymi spółkami z grupy WPP, m.in. Grey Group Poland oraz Mindshare.

Agencję wybrano w przetargu. Strony nie informują, na jak długo podpisano umowę.

Paragona nie korzystała wcześniej z usług agencji PR. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin