.

 

Content Zone zmienia się z agencji contentmarketingowej w komunikacyjną

dodano: 
26.06.2018
komentarzy: 
1

Agencja contentmarketingowa Content Zone przekształca się w firmę komunikacyjną, która łączy doradztwo strategiczne, kreację i nowoczesne technologie. Będzie zajmować się działaniami PR, marketingiem, digitalem i produkcją – począwszy od analizy ilościowej i jakościowej przez strategię oraz pozycjonowanie po wdrożenie rekomendowanych działań.

Powiększył się także zespół partnerów firmy – do Rafała Modzelewskiego dołączyli Marcin Dąbrowski i Agata Wiśniewska-Zaleska.

Marcin Dąbrowski z branżą komunikacyjną jest związany od 1997 roku. Specjalizuje się w komunikacji produktowej i eventach. Wcześniej pracował w agencjach 24/7Communication, Marka oraz PR Partners.

Z kolei Agata Wiśniewska-Zaleska w public relations i w mediach pracuje od 2003 roku. Ostatnio była wiceprezesem agencji Compress. Wcześniej pracowała też w Pitera Communications, Link4 i 24/7Communication. Przed rozpoczęciem kariery w branży PR była dziennikarką i wydawcą programów telewizyjnych.

Modzelewski, Dąbrowski i Wiśniewska-Zaleska współpracują ze sobą już od 15 lat – poznali się w 24/7Communication. Później każde z nich rozwijało się w innych obszarach, ale obecnie zdecydowali się na współpracę w ramach jednej firmy.

„Kilkunastoletnia wielowątkowa i owocna współpraca między nami jest tym, co nas wyróżnia. Dzięki temu, że każdy z nas ma też własne doświadczenia i specjalizacje, wynikające z pracy dla różnych branż i w różnych obszarach, prezentujemy zintegrowane podejście do komunikacji” – komentuje Marcin Dąbrowski (pp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin