Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Cracovia ogłasza konkurs na sponsora tytularnego stadionu. ks cracovia szuka sponsora tytularnego stadionu miejskiego im. józefa piłsudskiego w krakowie. partner zyska prawo do nadania oficjalnej nazwy stadionowi oraz szereg uprawnień marketingowych i promocyjnych. zgłoszenia w ramach konkursu będą przyjmowane do 23 czerwca 2025 roku. zasady postępowania konkursowego zostały ogłoszone 23 maja podczas konferencji prasowej z udziałem łukasza sęka, zastępcy prezydenta krakowa, tomasza marca, dyrektora zarządu infrastruktury sportowej w krakowie, oraz mateusza dróżdża, prezesa ks cracovia. jak podkreślał mateusz dróżdż, zarządzającym obiektem zależy na tym, by pozyskać partnera, który „nie tylko skorzysta z wysokiego potencjału promocyjnego stadionu i klubu, lecz także wpisze się w jego codzienne funkcjonowanie i rozwój”. „to nie jest zwykła przestrzeń reklamowa – to miejsce z historią i tożsamością, rozpoznawalne w całym kraju” – przekazał prezes cracovii. sponsor tytularny stadionu zyska prawo do umieszczenia swojej marki w oficjalnej nazwie obiektu oraz szereg praw marketingowych i wizerunkowych, w tym m.in. ekspozycję logotypu na stadionie i biletach, różnorodne aktywacje promocyjne w dni meczowe, a także możliwość korzystania z przestrzeni vip oraz materiałów klubowych. „to naturalna przestrzeń dla partnerstwa o silnym potencjale wizerunkowym. szukamy marki, która będzie nie tylko obecna w przestrzeni stadionu, lecz także wpisze się w lokalną tożsamość i stanie się częścią sportowego krakowa. to ważny krok w kierunku dalszego rozwoju krakowskiej infrastruktury sportowej w modelu współpracy publiczno-prywatnej” – tłumaczy łukasz sęk, zastępca prezydenta krakowa. szczegóły dotyczące składania ofert dostępne są na stronie. (kn). zdjęcie główne: cracovia.pl.
KS Cracovia szuka sponsora tytularnego Stadionu Miejskiego im. Józefa Piłsudskiego w Krakowie. Partner zyska prawo do nadania oficjalnej nazwy stadionowi oraz szereg uprawnień marketingowych i promocyjnych. Zgłoszenia w ramach konkursu będą przyjmowane do 23 czerwca 2025 roku.
Zasady postępowania konkursowego zostały ogłoszone 23 maja podczas konferencji prasowej z udziałem Łukasza Sęka, zastępcy prezydenta Krakowa, Tomasza Marca, dyrektora Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie, oraz Mateusza Dróżdża, prezesa KS Cracovia. Jak podkreślał Mateusz Dróżdż, zarządzającym obiektem zależy na tym, by pozyskać partnera, który „nie tylko skorzysta z wysokiego potencjału promocyjnego stadionu i klubu, lecz także wpisze się w jego codzienne funkcjonowanie i rozwój”. „To nie jest zwykła przestrzeń reklamowa – to miejsce z historią i tożsamością, rozpoznawalne w całym kraju” – przekazał prezes Cracovii.
Sponsor tytularny stadionu zyska prawo do umieszczenia swojej marki w oficjalnej nazwie obiektu oraz szereg praw marketingowych i wizerunkowych, w tym m.in. ekspozycję logotypu na stadionie i biletach, różnorodne aktywacje promocyjne w dni meczowe, a także możliwość korzystania z przestrzeni VIP oraz materiałów klubowych.
„To naturalna przestrzeń dla partnerstwa o silnym potencjale wizerunkowym. Szukamy marki, która będzie nie tylko obecna w przestrzeni stadionu, lecz także wpisze się w lokalną tożsamość i stanie się częścią sportowego Krakowa. To ważny krok w kierunku dalszego rozwoju krakowskiej infrastruktury sportowej w modelu współpracy publiczno-prywatnej” – tłumaczy Łukasz Sęk, zastępca prezydenta Krakowa.
Szczegóły dotyczące składania ofert dostępne są na stronie. (kn)
Zdjęcie główne: cracovia.pl