Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
CrossEyes klientem agencji Blame Us. duńska marka crosseyes – producent oprawek i okularów korekcyjnych, okularów przeciwsłonecznych, a także właściciel sieci salonów optycznych – rozpoczęła w maju 2017 roku współpracę z blame us. agencja odpowiada za działania media i public relations. zajmuje się także obsługą kanałów społecznościowych marki. sieć crosseyes w maju tego roku otwiera pierwszą placówkę w warszawie. agencja odpowiada za wprowadzenie marki na rynek. klient nie korzystał wcześniej z usług agencji pr na polskim rynku. współpracę nawiązano w wyniku rekomendacji. umowę podpisano do końca 2017 roku. z ramienia agencji działania dla marki crosseyes koordynują iga chojnicka (ceo), laura domagała (senior account executive) oraz martyna urbańska (social media specialist). (mb).
Duńska marka CrossEyes – producent oprawek i okularów korekcyjnych, okularów przeciwsłonecznych, a także właściciel sieci salonów optycznych – rozpoczęła w maju 2017 roku współpracę z Blame Us. Agencja odpowiada za działania media i public relations. Zajmuje się także obsługą kanałów społecznościowych marki.
Sieć CrossEyes w maju tego roku otwiera pierwszą placówkę w Warszawie. Agencja odpowiada za wprowadzenie marki na rynek. Klient nie korzystał wcześniej z usług agencji PR na polskim rynku.
Współpracę nawiązano w wyniku rekomendacji. Umowę podpisano do końca 2017 roku.
Z ramienia agencji działania dla marki CrossEyes koordynują Iga Chojnicka (CEO), Laura Domagała (Senior Account Executive) oraz Martyna Urbańska (Social Media Specialist). (mb)