W Przeglądzie opublikowano reakcje na artykuł, który ukazał się w 42 numerze tygodnika, „Czarno to wygląda”. Piotr Czarnowski z FIRST Public Relations, podziękował autorce tekstu za podjęcie tematu. Stwierdził, że „dla nielicznych PR-owców, którzy wierzą w uczciwą i profesjonalną komunikację, ten artykuł znaczy bardzo dużo”. Wojciech Czuchnowski z Gazety Wyborczej zwrócił zaś uwagę na dobór osób, które cytowane są w „Czarno to wygląda”. Zdaniem dziennikarza, prof. Olędzki, który przywoływany jest w tekście jako niezależny ekspert, „nadużył zaufania (…) gazety, nie informując, że jest doradcą medialnym firmy paliwowej J&S, a obecnie współpracuje ze spółką PR MDI (…)”. Na wątpliwości dziennikarza odpowiedziała Helena Kowalik, autorka artykułu: „Z prof. Jerzym Olędzkim, wykładowcą Instytutu Dziennikarstwa UW, rozmawiałam o naukowej klasyfikacji czarnego PR. (…) Tematem naszej rozmowy nie był natomiast PR MDI”.