„Cóż, przyznaję, że wizerunek miasta jest kiepski. Jest on znacznie gorszy niż skala problemów z jakimi się mierzymy” – mówi Piotr Kruczkowski, prezydent Wałbrzycha w wywiadzie z Katarzyną Kroczak dla Polski Gazety Wrocławskiej.
Na pytanie, jak Wałbrzych staje się „tygrysem dolnośląskiej gospodarki” prezydent odpowiada, że głównie ze względu na ciągle zmieniające się oczekiwania mieszkańców. Opowiada także o licznych planach inwestycyjnych, które mają zmodernizować miejskie ośrodki sportowe, a także sprawić, że miasto będzie chętniej odwiedzane przez turystów.
Prezydent dodaje również, że zależy mu na zmianie wizerunku miasta. W tym celu planowana jest kampania promująca Wałbrzych w ogólnopolskich mediach, a także za granicą. „Chcemy przy pomocy prostych środków, ale wykorzystanych w oryginalny sposób, zmienić postrzeganie miasta i wzbudzić zaciekawienie na jego temat” – podkreśla Kruczkowski. (mk)