.

Czy wiesz, kto wybiera, którą hulajnogą dziś pojedziesz do pracy? O sztucznej inteligencji na Golden Marketing Conference

dodano: 
28.03.2022
komentarzy: 
0

Co dziesiątą minutą naszego życia rządzą algorytmy, a my im w tym pomagamy, dzieląc się świadomie i nieświadomie danymi na swój temat – przekazują organizatorzy Golden Marketing Conference. Zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu to jeden z zakresów tematycznych, które będą omawiane podczas 10 edycji wydarzenia, które odbędzie się już 21 i 22 kwietnia w Poznaniu.

W ramach jubileuszowej edycji Golden Marketing Conference wystąpią eksperci branży marketingowej, którzy opowiedzą o tym, jak wykorzystać najnowsze trendy w rozwoju firm i usług. Konferencję otworzą najbardziej aktualne tematy – związane z bezpieczeństwem w sieci i dezinformacją.

Dr Maciej Kawecki, Ambasador Cyfrowej UE, prorektor ds. innowacji Wyższej Szkoły Bankowej i prezes Instytutu Polska Przyszłość im. Stanisława Lema wygłosi prelekcję pt. „Algorytmy, które krzyczą silniej, niż cokolwiek innego”, w której przekaże istotne informacje o prywatności w sieci i o tym, ile można zarobić na danych użytkowników oraz czego służą one firmom i algorytmom. Mowa będzie również o koncepcji metaversum – „świecie lustrzanych odbić, cyfryzującym nasze zmysły”.

Na scenie pojawi się także Janina Bąk, która opowie o tym, w jaki sposób pozyskiwać dane o swoich klientach w szybki, tani i rzetelny sposób oraz jak przekuć te dane w działanie i zysk.

Piotr Bucki w prelekcji „Storytelling jak Lenin – wiecznie żywy. Czy w metaverse też opłaci się tworzyć historie?” przybliży z kolei narzędzie, jakim jest storytelling, i opowie, jak świadomie wykorzystywać je w sprzedaży, marketingu czy copywritingu.

Marcin Sienkowski, Head of Marketing w OLX, powie z kolei o kreacjach reklamowych serwisu OLX, w których swojego wizerunku użyczają Robert Makłowicz, Janusz Chabior czy Jan Frycz.

W programie znalazł się także panel dyskusyjny o roli reklamy tradycyjnej w zdigitalizowanym świecie. Na konferencyjnej scenie zasiądą uczestnicy programu Marketing Masters: Anna Kuropatwa, Head of Strategy, Havas Media Group, Olga Barańska, Szefowa Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego, TVN GRUPA DISCOVERY, Rafał Szablicki, Brand Business Director Skin, Deo, Body Poland & Baltic HUB L’Oréal Polska oraz Maciej Osajda, Client Service Director / Sponsorships, Polsat Media Biuro Reklamy.

21 i 22 kwietnia w Sali Ziemi wybrzmią także prelekcje o optymalizacji czasu pracy, e-commerce, live commerce, SEO czy budowaniu nieszablonowych strategii marketingowych, które wygłoszą tacy eksperci jak Aleksandra Korczyńska, CMO, GetResponse, Łukasz Fiszer, Ekspert ds. Produktywności, Fortask, Katarzyna Turowski Paliwoda, Head of Emerging Markets CEE, Meta (Facebook), Przemysław Modrzewski, Principal Data & Analytics Lead, czy Ewa Schreiber, Head of Strategic Project Management, Ringier Axel Springer Polska.

Bilety są dostępne na stronie, a szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin