Damian Juszczyk dyrektorem ds. marketingu w klubie Odra Opole

dodano: 
04.07.2018
komentarzy: 
0

Damian Juszczyk 3 lipca 2018 roku objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. marketingu klubu piłkarskiego Odra Opole. Do jego obowiązków należą m.in. kreowanie i realizacja strategii działań marketingowych, nadzór nad polityką medialną, prowadzenie konferencji prasowych, koordynacja komunikacji w mediach społecznościowych, organizowanie eventów, bieżące kontakty z mediami oraz budowanie relacji z kibicami i sponsorami.

Ostatnio Juszczyk przez trzy miesiące związany był z agencją WĘC Public Relations, w której pracował jako Senior Account Executive i odpowiadał m.in. za opracowywanie i realizację strategii dla klientów agencji, a w szczególności za projekty związane z e-sportem. Jego obowiązki zostaną rozdzielone między pozostałych członków zespołu agencji.

Poprzednio, od sierpnia 2017 roku do lutego 2018 roku, Juszczyk pracował jako menedżer ds. marketingu, mediów i PR-u oraz rzecznik prasowy klubu siatkarskiego Aluron Virtu Warta Zawiercie. Wcześniej, od marca 2016 roku do lipca 2017 roku, był rzecznikiem prasowym Wisły Kraków. Doświadczenie zawodowe zdobywał również jako dyrektor ds. marketingu, mediów i PR-u koszykarskiego MKS-u Dąbrowa Górnicza, rzecznik prasowy koszykarek Wisły Can-Pack Kraków i specjalista ds. marketingu firmy 4F. Juszczyk to też były wieloletni dziennikarz sportowy m.in. Telewizji Polskiej, Przeglądu Sportowego, Super Expressu czy telewizji Orange Sport.

Jest absolwentem m.in. studiów Euroleague Basketball Institute – Master in Sports Management and Marketing oraz FIFA/CIES Sport Management Programme. (pp)

Zdjęcie główne: Odra Opole

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin