Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Dawid Frik kieruje biurem PR Grupy Hasco. dawid frik objął 7 marca 2019 roku stanowisko kierownika biura pr grupy hasco, producenta m.in. leków, kosmetyków i suplementów diety. odpowiada za komunikację i wizerunek podmiotów grupy w mediach, a także koordynuje prace biura prasowego i współuczestniczy w przygotowywaniu wydarzeń, włącznie z tymi organizowanymi z okazji 35-lecia funkcjonowania grupy. frik zastąpił aleksandrę kowal, która w marcu 2019 roku objęła nowo utworzone stanowisko pełnomocnika ds. csr grupy hasco. zajmuje się projektami edukacyjnymi, współpracą z fundacjami i stowarzyszeniami, sponsoringiem oraz rozwojem wolontariatu pracowniczego. kowal ponadto wciąż, od ponad trzech lat, koordynuje projekty w fundacji hasco-lek. frik poprzednio kierował zespołem ds. marketingu oraz był rzecznikiem prasowym w dolnośląskiej szkole wyższej. jest absolwentem tej szkoły (i stopień: komunikacja społeczna i dziennikarstwo, ii stopień: zarządzanie wizerunkiem i e-pr) oraz wyższej szkoły bankowej we wrocławiu (podyplomowe studia menedżerskie). (mp).
Dawid Frik objął 7 marca 2019 roku stanowisko kierownika biura PR Grupy Hasco, producenta m.in. leków, kosmetyków i suplementów diety. Odpowiada za komunikację i wizerunek podmiotów Grupy w mediach, a także koordynuje prace biura prasowego i współuczestniczy w przygotowywaniu wydarzeń, włącznie z tymi organizowanymi z okazji 35-lecia funkcjonowania Grupy.
Frik zastąpił Aleksandrę Kowal, która w marcu 2019 roku objęła nowo utworzone stanowisko pełnomocnika ds. CSR Grupy Hasco. Zajmuje się projektami edukacyjnymi, współpracą z fundacjami i stowarzyszeniami, sponsoringiem oraz rozwojem wolontariatu pracowniczego. Kowal ponadto wciąż, od ponad trzech lat, koordynuje projekty w Fundacji Hasco-Lek.
Frik poprzednio kierował zespołem ds. marketingu oraz był rzecznikiem prasowym w Dolnośląskiej Szkole Wyższej. Jest absolwentem tej szkoły (I stopień: komunikacja społeczna i dziennikarstwo, II stopień: zarządzanie wizerunkiem i e-PR) oraz Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu (podyplomowe studia menedżerskie). (mp)