Dlaczego trendwatching lubi się z marketingiem, czyli Fashion PR Talks

dodano: 
13.02.2015
komentarzy: 
0

19 lutego w Gdańsku odbędzie się drugie spotkanie z cyklu Fashion PR Talks. Tym razem tematem wydarzenia będą zależności między prognozowaniem trendów i budowaniem strategii komunikacji kolekcji.

Spotkanie poprowadzą Olka Kaźmierczak, autorka bloga Fashion PR Girl i Agnieszka Polkowska, doktorantka ASP i założycielka platformy TRENDSPOT. Zanalizują modelową współpracę między trendwatcherem i marketingowcem i omówią zestaw narzędzi wspólny obu profesjom. Przedstawią też drogę od moodboardu do sklepowej półki oraz pokażą zastosowanie teorii w praktyce.

„Kluczem do zbudowania atrakcyjnego sprzedażowo produktu jest połączenie świadomości zmian wraz z adekwatnymi działaniami marketingowymi oraz spójną komunikacją” – podkreśla Olka Kaźmierczak Agnieszka Polkowska zwraca z kolei uwagę, że holistyczne myślenie o marce jako o organizmie, w którym wszystkie organy są od siebie współzależne, to sposób na zdobycie pozycji lidera, wyznaczającego kierunek rozwoju całej branży.

Spotkanie pod tytułem „Trend (Brand) Book. Dlaczego trendwatching lubi się z marketingiem” odbędzie się 19 lutego o godz. 18 na Akademia Sztuk Pięknych Gdańsk, ul. Targ Węglowy 6. Wstęp na spotkanie jest wolny.

Kolejne spotkania, o zmienionej tematyce i formule, odbędą się w Krakowie, Warszawie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Więcej informacji o projekcie na stronie.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin