wtorek, 23 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościFashion PR Talks: „Ostatni w sztafecie” – o polskim PR mody w...

Fashion PR Talks: „Ostatni w sztafecie” – o polskim PR mody w Warszawie

Już 27 kwietnia odbędzie się czwarte spotkanie z cyklu Fashion PR Talks. W Warszawie przyjrzymy się sytuacji komunikacji w polskiej modzie. Podczas spotkania premierę będzie miała także platforma Fashionprtalks.pl.

W 80 minut Olka Kaźmierczak, autorka bloga Fashion PR Girl, w tym roku nominowana do nagrody PRotony 2015, opowie o charakterystyce i strukturze polskiego rynku mody, opisze środowisko mediów modowych, zastanowi się nad wizerunkiem polskiego PR mody i nakreśli perspektywy jego rozwoju. Przedstawię też wnioski z zamkniętego panelu dyskusyjnego, który odbędzie się na tydzień przed wykładem (22 kwietnia), w czasie którego spotkają się reprezentanci mediów, właściciele agencji PR, wiodący polscy projektanci oraz nauczyciele akademiccy związani z komunikacją w modzie.

„Sztafeta, tak jak i promocja marki, to rodzaj zespołowej konkurencji, w której o kolejności drużyn decyduje pozycja na mecie ostatniego zawodnika. Zderzenie tego sportowego pojęcia z PR mody jest nieprzypadkowe – ma ono oddawać dynamikę kształtującego się rynku, trwającą na nim zaciętą rywalizację, a także, prozaicznie rzecz ujmując, podkreślać fakt, że to właśnie PR-owiec w ostatecznym rozrachunku ma zawsze najbardziej przekichane (śmiech)” – mówi PRoto.pl Olka Kaźmierczak.

Pomysłodawczyni projektu zwraca również uwagę na fakt, że PR-owcy to bohaterowie drugiego planu, ukryci za marką, projektantem, czy kolekcją. „Dlatego tak trudno jest ich namierzyć, a co więcej, zdać sobie sprawę z ich istnienia. Tymczasem specjalistów ds. PR-u mody w Polsce z miesiąca na miesiąc przybywa i jest to spowodowane dużym zapotrzebowaniem rynku” – wyjaśnia. Wspomina też, że Fashionprtalks.pl, czyli portal, który ruszy pod koniec kwietnia, ma tych PR-owców do siebie zbliżać, dawać im miejsce do wymiany wiedzy i opinii, a także szansę na znalezienie pracy w branży komunikacji mody. „Mam ogromną nadzieję, że skupię wokół siebie ludzi poważnie myślących o profesjonalizacji branży PR-u mody w Polsce” – dodaje.

Warszawskie spotkanie skierowane jest do praktyków i amatorów branży PR, projektantów mody, studentów kierunków związanych z komunikacją i osób zainteresowanych biznesowym kontekstem branży mody.

Spotkanie „Ostatni w sztafecie. W 80 minut o polskim PR-ze mody” odbędzie się 27 kwietnia 2015 na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Szturmowa 1/3. Start – godzina 18:00. Wstęp wolny.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj