O tym, że POT planuje wielką kampanię medialną, można przeczytać w Rzeczpospolitej. Polska Organizacja Turystyczna dostanie dodatkowe 30 mln Euro, które o mały włos trafiłyby do Ministerstwa Gospodarki, aby zostać przeznaczone na promocję gospodarki. „Ostro zaprotestowaliśmy, gdyż na czym innym polega promocja handlu czy inwestycji, a na czym innym przyjazdów w celach turystycznych” – stwierdziła Karina Milan, dyrektor Departamentu Wdrażania Funduszy Unijnych w POT.
Zdradza ona także najbliższe plany organizacji, która myśli o kolejnej kampanii promującej Polskę równie skutecznie, jak to zrobił przystojny hydraulik sprzed 3 lat. „Duży nacisk będzie położony na promocję związaną z Euro 2012. POT będzie eksponować walory miast, w których mają być rozgrywane mecze. Najwięcej pieniędzy zostanie skierowanych na rynki, z których możemy się spodziewać największej liczby gości, a więc m.in. do Niemiec i Wielkiej Brytanii” – możemy przeczytać w gazecie. (psp)