.

 

Douglas Polska z nowym dyrektorem marketingu

dodano: 
28.02.2018
komentarzy: 
0

Z początkiem lutego 2018 roku stanowisko dyrektora marketingu sieci perfumerii Douglas Polska objęła Agnieszka Radawiec. Odpowiada za stworzenie i realizację długofalowej strategii marketingowej firmy, komunikację PR-ową, działania digitalowe, media społecznościowe, experiencial marketing oraz za program lojalnościowy marki.

Wcześniej Agnieszka Radawiec pracowała jako dyrektor marketingu w UPC Polska. Doświadczenie zawodowe zdobywała też m.in. w Grupie Eurozet i w Havas Worldwide.

Poprzednio funkcję dyrektora marketingu Douglas Polska pełniła Katarzyna Manios. (pp)

komentarzy:
0

Zobacz także...

Jako Head of Content & PR odpowiada za strategię komunikacji i zarządzanie projektami medialno-konsumenckimi oraz z zakresu content marketingu, mediów społecznościowych i PR-u...

Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin