Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Dwóch nowych specjalistów w McCann Worldgroup. na początku lipca do zespołu mccann worldgroup dołączyły dwie nowe osoby: joanna hurda – jako regional account director oraz michał krejza – jako growth director. hurda odpowiada za wszystkie działania ze strony mccann worldgroup dla mastercard. współpracując w grupie z innymi agencjami i podmiotami, które obsługują mastercard, zadba o kreowanie spójnego wizerunku klienta w polsce. jest specjalistką w działaniach na poziomie regionalnym. doświadczenie zdobyła, pracując dla wielu multidyscyplinarnych klientów, takich jak m.in.: carrefour i p&g. była dyrektorem zarządzającym saatchi&saatchi i szefem scholz&friends warszawa. krejza z kolei zajmie się działaniami dla coca-coli. dodatkowo ma za zadanie pozyskiwać w ramach całej grupy (w tym dla weber shandwick) klientów w obszarze pr-u, marketingu zintegrowanego, digital i reklamy. będzie także osobą kontaktową dla klientów nowo biznesowych. nowy dyrektor ma doświadczenie w komunikacji zintegrowanej – przez wiele lat pracował na stanowisku growth directora w euro rscg poland. był także managing directorem w havas worldwide digital, a wcześniej dyrektorem zarządzającym agencji team one. (es).
Na początku lipca do zespołu McCann Worldgroup dołączyły dwie nowe osoby: Joanna Hurda – jako regional account director oraz Michał Krejza – jako growth director.
Hurda odpowiada za wszystkie działania ze strony McCann Worldgroup dla MasterCard. Współpracując w Grupie z innymi agencjami i podmiotami, które obsługują MasterCard, zadba o kreowanie spójnego wizerunku klienta w Polsce. Jest specjalistką w działaniach na poziomie regionalnym. Doświadczenie zdobyła, pracując dla wielu multidyscyplinarnych klientów, takich jak m.in.: Carrefour i P&G. Była dyrektorem zarządzającym Saatchi&Saatchi i szefem Scholz&Friends Warszawa.
Krejza z kolei zajmie się działaniami dla Coca-Coli. Dodatkowo ma za zadanie pozyskiwać w ramach całej grupy (w tym dla Weber Shandwick) klientów w obszarze PR-u, marketingu zintegrowanego, digital i reklamy. Będzie także osobą kontaktową dla klientów nowo biznesowych. Nowy dyrektor ma doświadczenie w komunikacji zintegrowanej – przez wiele lat pracował na stanowisku growth directora w Euro RSCG Poland. Był także managing directorem w Havas Worldwide Digital, a wcześniej dyrektorem zarządzającym agencji Team One. (es)