Eliza Durka stworzy nową strategię komunikacji Siemensa w Polsce

dodano: 
08.06.2018
komentarzy: 
0

Eliza Durka na początku czerwca 2018 roku została mianowana Communications and Public Affairs Directorem w polskim oddziale firmy Siemens. Na nowym stanowisku ma kierować dialogiem z interesariuszami firmy oraz stworzyć nową strategię komunikacji Siemensa w Polsce. Zastąpiła Annę Tascher, która po ponad 20 latach pracy w firmie odchodzi na emeryturę.

Durka poprzednio była m.in. dyrektorem komunikacji Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, Marketing and Communications Managerem w KPMG oraz współtworzyła strategię „Polska 2030” jako członek zespołu doradców strategicznych premiera Rzeczypospolitej Polskiej. Karierę rozpoczynała jako dziennikarka działu gospodarczego Gazety Wyborczej oraz redakcji biznesowej TVN24. Była też dyrektor wydawniczą i redaktor naczelną czasopisma „Warsaw Business Journal”.

Obecnie pracuje nad doktoratem z zakresu nowych technologii w Akademii Leona Koźmińskiego. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin