Grupa Eskadra wygrała przetarg nieograniczony na przygotowanie oraz przeprowadzenie kampanii promocyjnej miasta Białegostoku skierowanej do mieszkańców Polski. Budżet kampanii wynosi brutto 2 764 733, 50 zł. Oferta uzyskała łącznie najwyższą liczbę punktów w kryteriach: cena oraz – ocena linii kreacyjnej. W przetargu starowało pięć podmiotów. Oprócz Grupy Eskadra były to: konsorcjum firm: EKSA (lider konsorcjum) i SARTO; konsorcjum firm: Graffiti Agencja Reklamowa (lider) i Grupa PRC; Mediafocus oraz firma Mediapol.
Kampania promocyjna ma rozpocząć się 15 maja 2009 roku i potrwać dwa tygodnie. Do promocji mają zostać wykorzystane: outdoor, reklama w radiu, prasie, telewizji oraz Internecie. Ponadto w dziesięciu miastach Polski (Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Lublinie, Łodzi, Olsztynie oraz Katowicach) mają zostać zorganizowane imprezy promujące Białystok w Polsce. (kk)


