poniedziałek, 15 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościEskadra wygrała przetarg na promocję Białegostoku

Eskadra wygrała przetarg na promocję Białegostoku

Grupa Eskadra wygrała przetarg nieograniczony na przygotowanie oraz przeprowadzenie kampanii promocyjnej miasta Białegostoku skierowanej do mieszkańców Polski. Budżet kampanii wynosi brutto 2 764 733, 50 zł. Oferta uzyskała łącznie najwyższą liczbę punktów w kryteriach: cena oraz – ocena linii kreacyjnej. W przetargu starowało pięć podmiotów. Oprócz Grupy Eskadra były to: konsorcjum firm: EKSA (lider konsorcjum) i SARTO; konsorcjum firm: Graffiti Agencja Reklamowa (lider) i Grupa PRC; Mediafocus oraz firma Mediapol.

Kampania promocyjna ma rozpocząć się 15 maja 2009 roku i potrwać dwa tygodnie. Do promocji mają zostać wykorzystane: outdoor, reklama w radiu, prasie, telewizji oraz Internecie. Ponadto w dziesięciu miastach Polski (Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Lublinie, Łodzi, Olsztynie oraz Katowicach) mają zostać zorganizowane imprezy promujące Białystok w Polsce. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj