Event rośnie w siłę

dodano: 
24.08.2007
komentarzy: 
0

„Imprezy firmowe, wyjazdy integracyjne, rauty z okazji kolejnego lecia istnienia spółki, to wbrew pozorom, bardzo dokładnie zaplanowane wydarzenie. Firmy coraz częściej decydują się na wyodrębnienie specjalnego budżetu na tego typu okazje” – czytamy w Home&Market. Poza firmami o tym profilu, eventami zajmują się agencje marketingowe, reklamowe i PR-owskie, które tworzą działy poświęcone wyłącznie organizacji imprez. Tak było np. w przypadku agencji Multi Communications, z której wyodrębniła się Multi Event.

Szymon Walkiewicz, partner WALK GROUP, podkreśla, że najlepsze lata firmy eventowe mają jeszcze przed sobą. Ten trend jest coraz popularniejszy na Zachodzie, dlatego też – zdaniem autorki artykułu – można przypuszczać, iż również w Polsce będzie się rozwijał.

Jak przygotować udany event? „Weź garść kreatywności, bo każda impreza wymaga indywidualnego podejścia. Do tego dorzuć dwie miarki doświadczenia, które gwarantują sprawną realizację nawet najbardziej innowacyjnych koncepcji. Na koniec szczypta sprawdzonych współpracowników i odporności na stres. Mieszaj wszystko z zaangażowaniem i wiarą w swoje umiejętności” – powiedziała Iwona Jendernal z agencji LIVE. (jcm)

Źródło:

Home&Market, Zabawę czas zacząć, Dominika Górska, 01.07.07, s. 72.
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin