.

 

Ewa Buczny: z 24/7Communication do buzz.

dodano: 
16.10.2015
komentarzy: 
0

Ewa Buczny została partnerem w agencji buzz. Jako Client Service Director odpowiada za budowanie relacji z klientami i jakość ich obsługi, a także zarządzanie zespołem Client Service i współtworzenie strategii agencji. Poprzednio, przez blisko trzy lata była związana z agencją 24/7Communication, gdzie pracowała jako Senior Account Manager. Wcześniej pracowała m.in. w agencji McCann Erickson Polska. Pracowała dla takich klientów jak L'Oréal Polska, P&G, Unilever, Nestlé, Maspex, Samsung, Amrest, McDonald’s Polska, Coca-Cola. Jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

Agencja – dotychczas Buzz Media – skraca nazwę do buzz. i rozszerza zakres usług. Wśród klientów agencji znajdują się m.in. Pernod Ricard, STORCK, Nestlé, Winiary, Onet, Target oraz Adamed Consumer Healthcare. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin