poniedziałek, 15 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościFirst Aid Communication po raz kolejny prowadzi kampanię dla Gedeon Richter Polska

First Aid Communication po raz kolejny prowadzi kampanię dla Gedeon Richter Polska

Firma farmaceutyczna Gedeon Richter Polska powierzyła First Aid Communication realizację kampanii edukacyjno-społecznej „W kobiecym interesie”.

Agencja zajmie się stworzeniem koncepcji kreatywnej i organizacją akcji, której celem jest zachęcanie Polek do regularnych badań kontrolnych w zakresie profilaktyki ginekologicznej. Głównym elementem projektu jest akcja bezpłatnych profilaktycznych badań ginekologicznych w mniejszych miastach Polski, którą koordynuje agencja. First Aid Communication odpowiada również za przygotowanie kreacji, koordynację działań z partnerami, a także działania media relations. Współpraca w ramach projektu potrwa do lipca 2022 roku.

First Aid Communication pracuje z Gedeon Richter Polska przy tej kampanii od pilotażowej edycji, która odbyła się w 2019 roku. W 2021 roku agencja wygrała też przetarg na projekt związany z rozwojem portalu zdrowa-ona.pl oraz działaniami komunikacyjnymi. W 2022 roku klient przedłużył współpracę bez przetargu, na podstawie wcześniejszych działań.

W przypadku projektu „Zdrowa Ona”, portalu gromadzącego rzetelną i przystępną wiedzę medyczną i porad dotyczące dbania zdrowie kobiet, agencja zajmuje się koordynacją działań związanych z rozwojem projektu. Współpraca dotycząca portalu potrwa do lutego 2023 roku.

Po stronie First Aid Communication za kampanię „W kobiecym interesie” odpowiadają Katarzyna Krysiak, Olga Walentynowicz, Monika Bębnowska oraz Barbara Nowacka, z kolei projektem „Zdrowa Ona” zajmują się Agnieszka Mroczek oraz Dagmara Kumor. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj