piątek, 19 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościFirst Aid Communication obsługuje kampanię zachęcającą kobiety do badań

First Aid Communication obsługuje kampanię zachęcającą kobiety do badań

First Aid Communication realizuje od stycznia 2020 roku kampanię „W kobiecym interesie!”, której inicjatorem jest Gedeon Richter Polska. Agencja odpowiada za działania komunikacyjne, polegające na koordynowaniu kontaktów z mediami lokalnymi i ogólnopolskimi (prasa, radio, internet, TV) i zorganizowaniu pod koniec kwietnia konferencji prasowej dotyczącej projektu. Do zadań wykonawcy należy też wspieranie klienta w wykorzystywaniu social mediów i komunikacji BTL w miastach, gdzie odbędą się bezpłatne badania ginekologiczne. First Aid Communication będzie ponadto kontaktować się z przedstawicielami władz lokalnych, a także zajmować się całym przedsięwzięciem od strony techniczno-logistycznej. Prace po stronie agencji nadzoruje Anna Szarek, PR Manager.

Firma już wcześniej współpracowała z Gedeon Richter przy pierwszej edycji akcji, „(Z)badaj się w kobiecym interesie”, która otrzymała Brązowego Spinacza w kategorii Event komercyjny w konkursie Złote Spinacze 2019. Obecnie First Aid Communication odpowiada większą liczbę działań na większym terytorium. Umowa na realizację kampanii obowiązuje do lipca 2020 roku. (mp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj