piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryFlywheel PR wspiera inaugurację kampanii Polpharmy

Flywheel PR wspiera inaugurację kampanii Polpharmy

Zakłady Farmaceutyczne Polpharma powierzyły Flywheel Public Relations launch ogólnopolskiej kampanii zdrowotnej „Tropimy Krótkowzroczność”. Agencja zajmie się też przygotowaniem kreatywnej koncepcji wizerunkowej oraz działaniami media relations.

Jak wyjaśnia Anna Robak-Reczek, ekspertka ds. strategii komunikacyjnej i kontentu, Marketing HCP Polpharma, kampania ma zachęcać do regularnych badań wzroku i pokazywać, jak zdrowy styl życia pomaga chronić oczy dzieci. Bohaterką akcji jest 10-letnia Gabi Gałka, która „z detektywistycznym zapałem pokazuje rodzicom i nauczycielom, jak dbać o wzrok najmłodszych”.

W ramach współpracy Flywheel Public Relations będzie odpowiadać za koncepcję wizualną, strategię komunikacyjną, media relations oraz organizację eventów. Jak przekazuje agencja, kluczowe mają być działania niestandardowe, mające na celu zwiększenie świadomości na temat profilaktyki, w tym konieczności badań wzroku wśród dzieci i młodzieży.

Po stronie Flywheel PR za komunikację kampanii odpowiada Ewa Marczyk-Chłopecka wraz
z zespołem Magdaleną Bajon-Orlicz i Joanną Senger. Agencja poinformowała o rozpoczęciu współpracy z firmą farmaceutyczną w październiku 2025 roku. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj