sobota, 20 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościFoster o nijakiej promocji Polski

Foster o nijakiej promocji Polski

„Zamiast budować obraz kraju innego niż wszystkie, intrygującego, zlejecie się z Zachodem w jedną całość, a to nie przyciągnie do was więcej turystów” – mówi na temat promocji Polski i kampanii Polska!Year Katie Foster specjalistka od marketingu turystycznego w wywiadzie dla dziennika Polska.

Foster uważa, że naszemu krajowi brakuje wyrazistości wizerunku, a także konkretnej oferty turystycznej. Dodaje, że Polacy często przeszacowują wiedzę innych na swój temat. Przyznaje, że nasz wizerunek poprawiają dotacje unijne i polepszająca się dzięki temu infrastruktura w kraju. Zauważa, jednak, że musi się zmienić sposób promowania Polski, by docierał do młodych ludzi, poszukujących przygód podróżników. Przyznaje również, że projekt Polska!Year jest ciekawy, ale jego sukces zależy od skierowania go do właściwiej widowni. Zaznacza przy tym, że kolor czerwony, który został wybrany do promowania naszego kraju jest kiepski, ponieważ kojarzy się z komunizmem. (mk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj