.

Gazeta Polska z nowym logo

dodano: 
01.03.2017
komentarzy: 
0

Tygodnik zmienia szatę graficzną i prezentuje nowy, magazynowy format. Zmianom towarzyszy prezentacja nowego znaku.

Autorem logo i makiety Gazety Polskiej jest Mariusz Troliński, twórca poprzedniej identyfikacji wizualnej. Okładkę narysował z kolei Jacek Przybylski – artysta rysownik komiksów historycznych. 

Wejściu nowego formatu na rynek towarzyszy kampania promocyjna, której pierwszy etap zaczął się 24 lutego 2017 roku na billboardach w miastach powiatowych, nośnikach LED i monitorach w środkach komunikacji miejskiej w wybranych miastach w Polsce (Warszawa, Trójmiasto, Poznań, Szczecin). 

Poprzednia identyfikacja

Hasła kampanii „Tygodnik. Bić K.. i Złodziei”, „Tygodnik. Lepszego Sortu” „Tygodnik. Bez Resortowych Dzieci”, „Tygodnik. Cześć i Chwała Bohaterom” odwołują się do  wypowiedzi znanych osób i kodów językowych.

Na początku marca nowy znak zaprezentował też serwis Onet.pl. (mw)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin