Gdynia rozpoczyna współpracę z 2mgroup

dodano: 
08.09.2015
komentarzy: 
0

Agencja 2mgroup odpowiedzialna będzie za przygotowanie koncepcji marki miasta Gdynia. Do jej obowiązków należeć będzie również opracowanie planów komunikacji zarówno wewnętrznej, zewnętrznej, jak i kryzysowej dla Nadmorskiego Obszaru Usługowego NORDA.

Projekt ma charakter inwestycyjno-rozwojowy i obejmuje 11 gmin usytuowanych w pasie nadmorskim województwa pomorskiego. Zajmą się nim konsultanci kierowani przez Beatę Domagalską. Prace wykonawcze koordynować będzie natomiast Marta Kolińska.

Agencję wybrano w drodze przetargu, umowa zaś obowiązywać będzie do końca marca 2016 roku. (ak)

 

komentarzy:
0

Zobacz także...

W Gdyni rozpoczęły się zdjęcia do nowego serialu obyczajowego telewizji TVN „Aż po sufit!”. Ta forma promocji będzie kosztować miasto 250 tys. złotych – czytamy w marketingmiejsca.com.pl...

Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin