Google, Facebook i YouTube z największymi zasięgami w Polsce

dodano: 
07.04.2015
komentarzy: 
0

Jak wynika ze styczniowej edycji badania Megapanel PBI/Gemius, serwisy Google odwiedziło ponad 20 mln internautów. Swoim zasięgiem objęły one 95,5 proc. polskich użytkowników internetu.

Poza Google do polskiej czołówki należą Facebook (serwis ten w styczniu odwiedziło 17,4 mln internatów, co przekłada się na 80,7 proc. zasięgu) oraz YouTube (16,5 mln, 76,3 proc.).

W kategorii serwisów społecznościowych serwis Marka Zuckerberga nie ma w Polsce konkurencji. Na drugim miejscu plasują się serwisy społecznościowe Google, z 9,4 mln użytkowników (43,8 proc. zasięgu) a na trzecim – „społecznościówki” należące do grupy Gazeta.pl (5,4 mln odwiedzających, 25,1 proc. zasięgu). Spada natomiast liczba internautów, którzy odwiedzili serwis NK.pl. Dawna Nasza Klasa w styczniu miała 3,2 mln gości, o 1,5 mln mniej niż w grudniu ubiegłego roku. (ks)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin