Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Google odchodzi od zasady „first click free”. internetowy gigant z mountain view dotychczas stosował zasadę, zgodnie z którą pierwszeństwo w wyszukiwarce miały darmowe strony – pisze rp.pl. materiały, za które internauci musieli zapłacić, znajdowały się niżej w wynikach wyszukiwania i z tego powodu miały mniej odsłon – sugeruje źródło. rp.pl powołuje się na bloomberga, który podaje, że google zdecydował się jednak na odejście od zasady „first click free”, czyli „pierwsze kliknięcie darmowe”. teraz szukając w internecie materiałów na wybrany temat pierwszym wynikiem w wyszukiwarce może być płatna witryna – czytamy. google nie zamierza również dyskryminować wydawców, którzy nie publikują bezpłatnych treści bądź robią to w małym stopniu – podaje źródło. jak twierdzi rp.pl, ten krok firmy z mountain view może przyczynić się do poprawienia jakości materiałów dostępnych w sieci, ale także ułatwić walkę z fake newsami. (pp).
Internetowy gigant z Mountain View dotychczas stosował zasadę, zgodnie z którą pierwszeństwo w wyszukiwarce miały darmowe strony – pisze rp.pl. Materiały, za które internauci musieli zapłacić, znajdowały się niżej w wynikach wyszukiwania i z tego powodu miały mniej odsłon – sugeruje źródło.
Rp.pl powołuje się na Bloomberga, który podaje, że Google zdecydował się jednak na odejście od zasady „first click free”, czyli „pierwsze kliknięcie darmowe”. Teraz szukając w internecie materiałów na wybrany temat pierwszym wynikiem w wyszukiwarce może być płatna witryna – czytamy. Google nie zamierza również dyskryminować wydawców, którzy nie publikują bezpłatnych treści bądź robią to w małym stopniu – podaje źródło.
Jak twierdzi rp.pl, ten krok firmy z Mountain View może przyczynić się do poprawienia jakości materiałów dostępnych w sieci, ale także ułatwić walkę z fake newsami. (pp)