.

Grayling Poland dla Tetra Pak

dodano: 
30.06.2017
komentarzy: 
0

Firma Tetra Pak – producent opakowań kartonowych – powierzył agencji Grayling Poland całościową realizację na polskim rynku kampanii „Dobre opakowanie ma znaczenie”. Celem tej akcji jest zwrócenie uwagi konsumentów i producentów żywności na kwestie związane z wyborem odpowiedniego opakowania i zachęcenie do korzystania z opakowań kartonowych, które są przyjazne dla zdrowia i środowiska.

W ramach współpracy agencja odpowiada za komunikację w kanałach digital, działania influencermarketingowe, media relations oraz organizację eventów. Agencja wspiera Tetra Pak także w zakresie budowania relacji z partnerami biznesowymi i społecznymi.

Po stronie Grayling Poland projekt realizowany jest przez dział konsumencki. Za komunikację digitalową odpowiada Anna Kuprian, Head of Digital, a działania skierowane do mediów i stakeholder’ów koordynuje Sylwia Piekarska, Account Manager.

Agencję wybrano w przetargu, a umowę podpisano do końca 2017 roku. 

Kampania „Dobre opakowanie ma znaczenie” to pierwsza tego rodzaju aktywność Tetra Pak na naszym rynku. Wcześniej firma nie prowadziła w Polsce działań wizerunkowych na szeroką skalę.

Grayling Poland korzysta z danych Instytutu Monitorownia Mediów. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin