.

Grayling Poland wzmacnia kompetencje w zakresie digital marketingu

dodano: 
11.05.2017
komentarzy: 
0

W związku z rozwojem kompetencji agencji w zakresie działań digitalowych Anna Kuprian awansowała na stanowisko Head of Digital. To nowo utworzona funkcja w Grayling Poland.

Anna Kuprian będzie odpowiedzialna za rozwój dotychczasowej oferty agencji w zakresie zintegrowanych działań digitalmarketingowych oraz nadzór nad tworzeniem i realizacją holistycznych strategii komunikacji w kanałach online.

Do tej pory Kuprian pracowała w agencji jako Senior Account Manager. Z agencją związana jest od 2013 roku. Nadzoruje działania prowadzone dla klientów z branży technologicznej, e-commerce oraz projekty konsumenckie dla takich firm jak Sony Europe, momondo, eBay czy sieć hoteli Hilton.

Wcześniej pracowała w agencjach Hill + Knowlton Strategies, Walk PR oraz w Seven Six, reprezentującej twórców z dziedziny fotografii i filmu. Obsługiwała w zakresie PR takie marki jak Diageo, Kompania Piwowarska, Reckitt Benckiser, Heinz, OTTO, BGN, Columbia Sportswear, Sorel oraz Fiskars. Pracowała też przy produkcjach reklamowych Unilever, Procter & Gamble, Coca-Cola Company, Vistula Group, Nivea, Play oraz Samsung.

Grayling Poland korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin